29 Nisan 2015 Çarşamba

Özel Günlerimin (PMS) Yardımcıları :

1-) Lady comfort ağrılar için ısıtıcı ped. mükemmel rahatlatıyor kesinlikle denemelisiniz wink ifade simgesi
2-) Naneli Yeşil Çay ferahlatiyor rahatlatıyor sizde içmelisiniz kesinlikle. Zaten günde 3 bardak yeşil çay için bir hafta sonraki cilt değişiminize hayret edeceksiniz wink ifade simgesi



3-) Majezik : Ağrı kesici içmeyi sevmiyorum fakat ilk gün sadece 1 tane içip ısıtıcı pedi takıyorum gelsin huzurlu günler smile ifade simgesi
4-) Ağlak ve duygusal filmler ... bu ozel günlerde izlediğim filmlerde kadın hapşırsa ağlayacak durumda oluyorum. Yazık be hasta oldu galiba diye. Macera filmlerinde kaç kaç geldi arkanda yetişti sana yakalayacak böhüü diyecek durumdayım :S Romantik filmlerde hiç sormaaa gül gibi kızı bıraktın deyip verip veriştiriyorum. Adam beni terketse o kadar üzülmem o derece smile ifade simgesi
Peki siz neler yapıyorsunuz. Ben bunu yapıyor

Hiç yorum yok: