29 Nisan 2015 Çarşamba

KİVİ MASKESİ İLE KIRIŞIKLIKLARA PAYDOS wink ifade simgesi [Bazıları geleceğe yatırım yapar. Geçmişi silmek uğruna...]

Wuhuu selam güzeller ve daha güzel olmak isteyenler. 

Biliyorsunuz cildimizin Daha genç ve zinde kalması için C vitamini gereklidir. Gençlik vitamini olarak tanımlanan C vitamini cildi gergin ve dolgun gösterir. Bol bol içeriden C vitamini tüketmemiz gerektiği gibi dışarıdanda C vitaminli maskelerle destek sağlayabiliriz .

Malzemeler :

1 adet yumuşak kivi
1 adet E vitamini kapsülü
1 çay kaşığı avokado yağı ( zeytinyağıda olur)
1 çay kaşığı aloe vera jel ( Ben kullandım siz kullanmasanızda olur)





Hazırlanışı :

Kiviyi rendeledim [yalnız ben bu rende aletinde meyveleri rendelerken elimide rendeliyorum resmen hep yara bere içinde kalıyor ellerim frown ifade simgesi Çocukluğumdan beri böyle rendelemekten nefret ediyorum :S beceriksizim zannımca ] İçerisine E vitamini, avokado yağı ve aloe vera jel kattım karıştırdım. Yunmuş yıkanmış yüzüme evet güzeller bir koşu banyoya hadi ponçiğim elini yüzünü bu yıkada gel tabiki yüz yıkama jeli veya köpüğüyle! Temiz cildini kurula ve maskeni sür smile ifade simgesi [Maske sürme tüyosu ben önce suyundan sürdüm cildime sonra maskenin suyunu süzdüm posasını cildime uyguladım bu şekilde daha bi kolay uygulanıyor bil istedim.] 15-20 dk sonra güzelce ılık su ile yıka tonikle hazırsın. Nemlendirici kremini sür bitti gitti smile ifade simgesi

Güzel ve Bakımlı günler kızlarcım...

Hiç yorum yok: