29 Nisan 2015 Çarşamba

4 adımda KIRILMAYAN SAĞLIKLI VE GÜÇLÜ TIRNAKLAR NASIL ELDE EDİLİR ?

Bir bayanı bakımlı gösteren en önemli kısımlardan biri elleridir. Bakımlı elleri kim sevmez ki. Amaaa bu zerafeti bozan kemirilmis tirnaklar ,Katman katman ayrılmış , sararmis , bakımsız , kesilmemis veya oğlan çocuğu gibi kesilmiş tırnaklar ya da ici pis görünen tırnaklar sizi dişilikten çok uzaklara götürür. Sakın yanlış anlaşılma olmasın uzun tırnaklı olun demek değil bu . Kısa ama düzgün kesilmiş bakımlı temiz eller her zaman tercihimdir. Ben orta uzunlukta tırnak seviyorum. Bana o Yakışıyor belkide alışkanlık bilemiyorum...
Bi çoğu bana uzun tırnak pis tırnaktır yazıyor. Kusura bakmayın ama ellerinizi sadece yikamakla o tırnaklar temiz olmuyor... Ya da tırnaklarınızı kökünden kesince temiz olmuyor. Ben nice kadınlar görüyorum tuvaletten sonra elini yıkamıyor... Elimi yikadigimda dışarıda olduğum zamanlar hariç her zaman fırçalarım evet tırnaklarınızın ucunu her daim fırçalamalisiniz. Akşamları çöpe gitmek üzere olan limonla ovarim ve yıkarım. eldivensiz iş yapmam eldivensiz mutfağa girmem...



Gelelim asıl olaya tırnaklarım katman katman ayrılıyor uzamiyor yazmışsınız. Ne yapıyorumda uzuyor ve ayrilmiyor?
1-) Ojelerinizi aseton ile değil asetonsuz oje çıkarıcılarla temizleyin. Sonra kesinlikle ellerinizi yıkayın hatta fircalayin.
2-) Hızlı uzasinlar ucuz yolluda bir ürün olsun diyorsan NYX hızlı tırnak uzaticiyi denemelisin. Temizlenmiş tırnaklarınıza 1 kat uygulayın.
3-) Üzerine sevdiğiniz ojenizi sürün. Ben Flormar 311 kullandım . Bu ojenin anısı vardır bittikçe alırım. Üniversite yıllarımda kaldığım yurttaki oda numaram 311 di. Biz aynı odada kaldığımız hatunlarla bunu kullanırdık smile ifade simgesi
4-) Ben ojemin bozulmadan kuruması için NYX hızlı oje kurutucu kullanıyorum acayip hızlı kuruyor ...
5-) En sonda bir kat tırnak sertleştirici surup işlemi tamamlıyorum...
Yalnız Ben Bişey Söyliycem : ojenizi tırnaklarınızda 2 günden fazla bekletmeniz kirilmalari tetikler. Ojenizi çıkardıktan sonra az miktarda zeytinyağı uygulamak tırnaklarınızın güçlenmesine yardımcı olur.
Hadi has bakın zatınıza fazla yüklenme bana da canımsın wink ifade simgesi

Hiç yorum yok: