29 Nisan 2015 Çarşamba

Kurumuş (ya da siz öyle saniyorsunuz) Rimelimi Kurtarıyorum

Selam kızlarcım naber nassın? Iyilik sağlık wink ifade simgesi
Geçen hafta kendime kirpik bakım yağı hazirlamak için bitmiş Sandığım rimel kabını temizliyorum. Icini uzun bir cubukla kazıdım kazıdım ve aslında rimelimin 4 te birini bile zor kullandığımı boşa heba ettiğimi anladım oysaki fırçaya rimel gelmiyordu :S neyse bu böyle olmaz en kötü rimele 40-45 tl verip çöpe atmak musriflikten başla bir şey değil dedim ve dizginleri elime aldım.



Mühimmatlar :
Kuruduğunu Sandığın Rimelin
Visine göz damlası
Kullanma Talimatı :
Kurugunu Sandığımız Rimelimizin içerisine 8 damla visine göz damlası damlatiyoruz biraz karıştırıp iyice sallıyoruz. Rimel kurtuldu. Bitene kadar kullanmaya devam. Bu arada visine göz damlasını eczaneden 2.30 tl ye aldım. Resmen 2 tlye rimelimi bastan yarattım smile ifade simgesi
Hadi kızlarcım kolay gelsin mujx xx
Dipnot: fazla bilgisayara bakmaktan yorulan ve kanlanmiş gözlerinize damlatın süper iyi geliyor .
Dipnot 2: Diğer kurumuş rimel yöntemi için tık tık
http://makyajcarki.blogspot.com.tr/…/rimelin%20%C3%B6mr%C3%…
Dipnot 3: Kirpik uzatma yöntemleri için tık tık ...
http://makyajcarki.blogspot.com.tr/se…/label/kirpik%20uzatma

Hiç yorum yok: