17 Nisan 2015 Cuma

SARI SAÇLARIMI NE İLE BOYUYORUM MARKASI NEDİR?

Selam kızlarcım,

" Kuaförün kim? Nerde boyatıyorsun? Evde sarı saça boyanır mı? Saçınızı kendiniz mi boyuyorsunuz? Açıcı Kullanıyor musun? Kullandığın boyanın markası nedir ?  " sorularına istinaden yazıyorum...

Saçlarımı kendim boyuyorum. Evet sarı saça boyanır hemde daha az yıpranarak hemde açıcı kullanmadan =)  Markası "Loreal- Excellence Creme" Numarası "01-Çok Çok açık doğal sarı" ... Açıcı kullanmıyorum direk bu boya ile boyuyorum boyayı yenilemişler daha güzel ve daha açık renk sonuçları veriyor...

Evet en son saçlarımı garnier ile boyuyordum ama yine değiştirdim çünkü daha açık bir renk istediğime karar verdim =) Neyse Nasıl uyguladım?

Saçlarınızı Boyarken DİKKAT!!!

*Öncelikle kutu boyayla saçınızı boyayacaksanız kullanma kılavuzunu mutlaka okuyun.

* Daha önce saçınızı hiç boyamadıysanız minik bir bölümde test edip boyanın cildinize herhangi bir alerjik durum yaratıp yaratmadığını test edin.

* Saç boyasının zararlarını önlemek için yıkanmamış, kirli saçınıza boyayı sürün.. Saçımızda ki doğal yağlar boyanın kimyasal etkisine karşı bariyer görevi görüyor.

* Mutlaka eski kıyafet giyin ve kutu içinden çıkan eldivenleri takın.

* Boyanın teninize bulaşmaması için alnınıza kulaklarınıza biraz vazelin sürün. Saçınıza gelmemesine özen gösterin.

* Saçlarınınızı boyamadan önce saçlarınızı pens ile bölümlere ayrırsanız daha rahat bir uygulama yaparsınız.

NOT: Ben güzellik kursunda saç boyama konusundada hocamız bize eğitim verdiği için ve birazda elim boyama işlemine yatkın olduğu için kendim boyuyorum siz kendiniz boyamak zorunda değilsiniz. Bilmiyorsanız macera aramayın arkadaşlar ya da bir bilen kontrolünde bu işlemi yaptırın. Kuaförünüze boyanızı götürerek cüzi bir ücret karşılığı boyatabiliyorsunuz unutmayın!!



- İlk olarak tüp boyayı, boyama kabına sıktım .

- Üzerine Oksidan kremini ekledim.

- Yani üzerinde 2 ve 3 yazan şişeleri karıştırmış oluyoruz. Evet işin güzel yanı her adım numaralandırılmış =)

- İçerisinde pütürler kalmayacak şekilde karıştırdım.

- Rakı beyazı renginde bir karışım elde ettim .

- İçerisine Argan yağı ilave ettim 1 tatlı kaşığı kadar.

- Saçlarımı parça parça ayırdım.

- Saç boylarıma içerisinden çıkan üzerinde 1 yazan minicik bir tüpteki saç uçlarını koruyucu kremi uyguladım. Böylece saç uçlarınız gerçekten etkilenmiyor ve banyo sonrası bile yumuşacık kalıyor. Loreal boyalarının en çok bu  saç koruyucu serumunu seviyorum diyebiliriz =)

- Uzun saçımın dibine uyguladık 35 dk sonra uçlarada biraz uyguladım hafiften uçlarında rengini kırmak için . 15 dakika bekledim ve sonrasında bıcı bıcıya marş marş =)

- Bu arada 2 tüp boya saçıma ancak yetiyor :S Bu yüzden indirimde stok yapıyorum boyaları =)

- Koyu sarı çıkıyor ilk başta dipler bir sonraki dip boyada ben aylık olarak dip boyamı yapıyorum, sarı tona ulaşıyor. Böylece yavaş yavaş saçımı istediğim renge açmış oluyorum =)

- Yıkama işlemini yaparken ellerime eldiven takıyorum ve iyice akıtıyorum saçlarımdan boyayı.

- Şampuan kullanmıyorum 4 numara yazan minik saç bakım maskesini saç boylarıma uygulayıp 10-15 dakika bekliyorum.

- Yıkama sonrası saç yumuşacık ekstra bakıma gerek kalmadan kolay taranan canlı saçlar elde ediyoruz.

DİPNOT : Sizde hangi renge boyarsanız boyayın saç renginizin daha geç akması için ilk gün şampuan ile yıkamayın ;)

Güzel ve Bakımlı günler kızlarcım ...

Hiç yorum yok: