29 Nisan 2015 Çarşamba

Ev Yapımı Yüz Toniği

Bu aralar pek buralarda yoktum ama aklım sizlerdeydi, cenaze , kına, düğün, teyzemler geldi şehir dışından onlarla görüştük derken hafta bitti. Bu haftada mevlüt vb işler var hala kendi düzenimi oturtamadım. Kusura bakmayın 
frown ifade simgesi



Ihlamur 
Adaçayı
Yeşil Çay
Bu üç her derde deva bitki ile bir tonik yaptım ki mis smile ifade simgesi Bunları yüzüme buhar verirken kullanıyordum sonra dedim ki bunlarla toniğin alasını yaparım mis gibide olur yüzüm denedim oldu smile ifade simgesi
Bir cam kasenin içerisine birer tatlı kaşığı ıhlamur, adaçayı, yeşilçay attım üstüne kaynamış sıcak su döktüm iyice demlendi hatta soğuyana kadar. Soğuyunca ağzı kapalı bir kaba aldım ve pamuğa döküp yüzümü sildim. Buzdolabında saklıyorum. Mümkün olduğunca hızlı tüketin tabi hergün yüzünüzü yıkadıktan sonra silebilirsiniz kolay gelsin hatunlar 

Hiç yorum yok: