17 Nisan 2015 Cuma

Rival De Loop Revital Q10 ( Anti Aging) Serum :

Bir serap vardı canı sıkılan, canı sıkılan. Rossmann'ı ziyaret etti sıkıntı bitti, sıkıntı bitti. Paraları harcadııı eve tabanvayla döndü :P

Güzelleşelim güzelleşelim gençleşelim, kırışıklık oluşmadan önlemini alalım, nemli canlı ,sağlıklı cildim olsun dedim. araştırdım soruşturdum kullandım ve Yazıyorum =)

CoEnzimQ10 biliyorsunuz serbest radikallerin etkisiz hale getirilmesinde etkin bir maddedir.  Pek çok faydasının yanı sıra enflamasyonun azaltılmasında ve hücre içi oksijenin arttırılmasında rol oynamaktadır. Biliyosunuz hücrelerimizi en çok besleyen ve gençleştiren madde oksijendir. Bu nedenle Q10 harici olarak da cilt bakımı ürünlerine eklenmektedir. İşte Rival De Loop'da bunu sağlamak için küçük ilaç ampulleri gibi bir ampul saf Q10 hazırlamış. Kullanımında bu ürünü kür olarak bütün ampulü yüze bir seferde sürülmesi yazılmış ve evet aynen bu şekilde uyguladım 1 hafta boyunca neler gözlemledim yazayım.



1-) Cildimi temiz, pür pak bir hale getirdim. Evet yüz yıkama aletimi devreye soktum =)

2-) Tabiki sıra sürmeye geldi. İlk olarak sür sür bitmiyor kendi küçük içindeki sıvı devasa bence. Boynuma dekolteme her bir yerimi nasiplendirdim bu güzellikten.

3-) Yapış yapış bir hissi olmasa çok sevicem öpüp bağrıma basıcam ama azıcık yapışkan ama panik olma cilt 30 dk içinde emiyor tamamen .

4-) Ardından tabiki nemlendirici kremimi sürdüm resmen Ergen serap hoşgeldin abi o nedir pırıl pırıl bir cilt bide parlıyor canlılıktan bu sonuç mükemmeldi.

5-) Herşey bu kadar mükemmeldi kiiii. 2 Gün sonra bir uyandım "EYVAH YANAĞIMDA KOCAMAN BİR SİVİLCE" toplamda 4 tane falan sivilcem çıkmıştı. Aslında panik olmadım, yani oldum da az oldum çünkü yeni bir ürün ve cildin bir tepki vermesini bekliyordum. Amma velakin 5. gün annemin "senin yanağındaki koyuluk ne öyle ben mi o, leke mi olmuş ?" demesi ertesi gün sevgilimin "yanağındaki fondöten koyumu duruyor? Kontür yapıcam diye iyice heryerini boyadın" (sevgilimin artık makyaj hilelerinin adını biliyor oluşuna sevinsem mi? Sivilcemin kurumasının ama yanağımda koyuluk bıraktığı için kafamı hangi taştan taşa çalsam bilemedim. Lan serap dedim çekirge bir sıçrar iki sıçrar üçüncüde ahanda böyle yüzünde patlar dedim. Valla dedim ama hepp içimden dışımdan söylesem deli derler...)

6-) Evet son ana kadar direndim kullandım yüzüm gerçekten gençleşti tamam zaten gençte canlı parlak ışıl ışıl işte 18 lik çıtır gibi =)

7-) Sivilcenin üzerine aloe vera sprey ve güneş kremi uyguladım tabiki korkudan düşünsene iz kalma riski var korkarım böyle olaylardan . Ama 2 hafta sonra geçti. Etkisi kaldı ama =)

8-) Ürünü Rossmandan aldım fiyatı 14,50 olması lazım. 7 adet ampül çıkıyor . Herbiri cam şişede . Sadece yüz , boyun ve dekolte bölgesi için, göz altımıza kullanmıyoruz.

Neyse acısıyla tatlısıyla güzel bir deneyimi daha atlattım =) Şimdi bana iyi mi kötü mü deseniz inanı ki bilemiyorum. Ya şu yaşadığım trajediye rağmen içimdeki güzellik kraliçesinin sesini gümbür gümbür hissediyorum "tekrar alırız tabi ki " diyor. Yaşadığı leke korkusuna rağmen aynadaki suratından oldukça memnun görünüyor =)  

DİPNOT : Cam şişenin kapağını kırarken peçeteyle kırınız lütfen o tatlış parmaklarınız kesilsin istemeyiz. Bu arada bu sadece serum sürerseniz üzerine nemlendirici yüz kreminizi uygulamazsanız çokda etki edeceğini düşünmüyorum... Bu serum artı yüz kreminiz gerçekten cildinizde güzel değişimler sağlar . Ben 1 hafta kullandım ve şimdilik cildim için 1 kür yeterli diyorum alıştırmamak lazım malum ...

DİPNOT 2: Bu arada bu durumun cildimin karma olmasından kaynaklı olduğunu da düşünmüyor değilim :S Neyse ballar işte böyleyken böyle karar sizin ;)

Güzel ve Bakımlı günler hanımlar ...

Hiç yorum yok: