29 Nisan 2015 Çarşamba

Gözleriniz mi şişti? Morluklar mı var çözüm bir salatalık pedi kadar uzağınızda :



Ah şu gözler az uyursun dengesiz beslenirsin hemen görünümü değişir ;( çözüm yine buzdolabınızda ...
Malzemeler
1 adet salatalık
2 yemek kaşığı süt
Makyaj temizleme pamuğu
Ağzı kapanır açılır buzdolabı poşeti
Rende



Hazırlanışı :
Salataligi ilk başta rendeledim baktım un ufak olmadı. Attım blender a icinede süt koydum minnak minnak sulu sulu oldu... içine pamuklari sırası ile batırıp suyunu iyice emmesini sağladım. Kilitli buzdolabı poşeti nin içerisine tek kat olacak şekilde pamuklari koyup Buzluğa attım ve hazır smile ifade simgesiher sabah kullanabilirsiniz wink ifade simgesi 5 dk yatar vaziyette gozlerinizin üzerine koyun ve yıkayıp goz kreminizi uygulayın wink ifade simgesi
Güzel ve bakımlı günler diliyorum

Hiç yorum yok: