7 Aralık 2014 Pazar

TÜRK KAHVESİ İLE 1 AYDA 5 KİLO VEREBİLİRSİNİZ !!!

  Kızlarcım yorgun bir günün ardından ayaklarımızı uzatmışız, eşimiz, kocamız bize şöyle bol köpüklü şekerli (ben herşeyin şekerlisini severim, tuz yemem şeker yerim) bir kahve yapmış içiyoruz ne güzel olur di mi? Ne keyiflidir, kahve bahane muhabbet şahanedir. Bazende en sevdiğimiz dizi karşısında höpürdetiriz türk kahvemizi 

  Bir kahvenin 40 yıl hatırı olduğunu hepimiz biliyorduk ama sabah uyanınca içilen bol köpüklü türk kahvesinin ayda 5 kilo vermemizi sağladığını biliyor muydunuz? Ciddiyim bizim zeki, güzel ve kilo verme arayışı bitmeyen hatun durur mu atmış ortaya bir hipotez "ya kilo verdirirse " diye ve cidden tutmuş hanımlar. Ne spor, ne diyet sadece sabahları uyanınca içilen bir türk kahvesi yahu neyiniz eksilir kız gardaşım yapıcaz içicez  Eşine , çocuğuna kahvaltı hazırlayan güzel bayan, düşünceli hamarat hatun kendinede 5 dakikanı ayır yap o kahveyi sabahları onlar kahvaltı yaparken sen günün güzel geçsin diye, yine kocamı çocuğumu aç bırakmadım diye kendini o mis kokulu keyif kahvesiyle ödüllendir. Ne kaybedersin ki  Sadece kilo =) İçtikten yaklaşık 15-20 dk sonra kahvaltı yapabilirsiniz. Kahve size tokluk hissi sağlıyor. Bu sayede daha az yemek tüketirsiniz. Ayrıca kahveden sonra içilen bir bardak su ile de kahve tüketimine neden olan su kaybını da karşılamaya yardımcı olur. Kahvenin içinde bulunan kafein metabolizmayı hızlandırır ve kişinin kendisini daha dinç hissetmesini sağlar. Böylelikle, kahve tüketen kişi gün içinde yakacağı yağ miktarını da arttırmış olur =) 

YA KİLOLARIN GİDERSE!!!

  Ünlü diyetisyenlere sormuşlar alınan cevap "kilo vermek için Türk Kahvesinin mantıklı olduğunu ve metabolizmayı hızlandırdığını söylemiş".
İŞİN ÖZÜ :Her gün sabahları bir fincan Türk Kahvesi zayıflamak isteyenlerin yardımcısı oluyor. Bu kadar net 


DİPNOT : Hatun kişi ben kahveyi maalesef sütsüz içemiyorum. Birde çok acı geliyor bu nedenle favorim DİBEK KAHVESİ. Sütle pişiriyorum o kadar yumuşak ve keyifli bir tadı var ki . Babam her pişirdiğimde ayrı bir mest oluyor  Geçenlerde şekeri fazla kaçırmışım malum babacığımda hasta şekerli içemiyor kalktı pişirdiğim kahvenin içine süt ekledi tekrar kaynattı "Mükemmel mükemmel ellerine sağlık " dedi. Kıyamadım ya çok duygulandım. Onun gözünde küçücük bir kahve bile o kadar değerli. Anne babaların kıymetini bilmek lazım. Dünyada kimse bir baba ya da bir anne olmuyor çünkü sizi başka kimse karşılıksız sevemez! Neyse konu çok dağıldı yine. Klavyemin ayarı yok 

Kahvem Nasıl Köpüklü Oluyor?
2 tatlı kaşık dibek kahvesi
1 kahve fincanı süt ( light sütle veya süt tozuylada yapabilirsiniz. 2 tatlı kaşığı süt tozu ekleyerekte pişirebilirsiniz )
1 çay kaşığı şeker
Kahvemi , şekerimi en sonda üzerine sütü katıp iyice eriyene kadar karıştırıyorum daha sonra küçük ocakta kısık ateşte kaynayana kadar karıştırmadan pişiriyorum kaynayıp köpüklenince köpükleri fincana alıyorum kahveyi bir taşım daha kaynatıp fincana alıyorum ve kahvemiz hazır afiyet olsun.

Dahada köpürtecek bir formülünüz varsa yorum yazın kızlarcım el elden üstündür 

DİPNOT 2 : Kahvesini içtikten sonra telvesini atan bizden değildir. Biz o telveyle peeling yaparız di mi kızlarcım. İsraf sevmiyoruz napalım.http://makyajcarki.blogspot.com.tr/…/kahve-peelingi-telve-p… bu peelingi nasıl yaptığımızı hatırlamak için linke tık tık 

DİPNOT 3 :Kalp rahatsızlıkları olanlar, tansiyonu olanlar kahve tüketimini doktor kontrolü altında yapmalıdırlar.

Güzel ve Fit günler...

Hiç yorum yok: