30 Aralık 2014 Salı

Ruby Kisses Pot 'o Miracle Lip Revitalizer Naneli Lipbalm :

Bu yazımı benim gibi kışın kuru dudaklarıyla sıkıntısı olan ve bir türlü çözüm bulamayan güzel hatunlara armağan ediyorum. Watsons'larda kasanın yanında duran bu lip balmdan bahsediyorum. Aslında ben ilk gördüğümde testerına şöyle bi bakmıştım ve lip balm hastası olmama rağmen fiyatı yüzünden ilgimi çekmemişti. Ama nane kokusuna daha fazla dayanamayıp aldım iyi ki de almışım 

Ben dudak nemlendiricilerini 3'e ayırıyorum .

- Bazıları gece için yada uzun süre evden çıkmayacaksam kullanabildiğim nemlendiriciler .Ki bu o katagoride.
- Bazıları gündüz ruj uygulamadan önce sürebildiğim .
- Bazıları da hafif renk veren makyaj yapmadığımda dudağıma canlılık katacak türde nemlendiriciler..

Bu ürün bana merhem hatta biraz hastayken kullandığımız viksleri andırıyor .İsterseniz parmağınızla üzerinde hafif bastırarak parmak ısınızda uygulayabilirsiniz . Mentol kokusu var ve bu yüzden ilk önce dudağınız karıncalanıyor ve kımıl kımıl oluyor yani dudaklarınızda kısa bir süre hafif bir yanma yapıyor . Hatta bu sebeple dudaklarımın olduğundan daha buyuk göründüğünü düşünüyorum.

Kabı çok tatlı vintage görüntüsüyle çok hoşuma gitti. Sadece ben böyle parmaklama olayını pek sevmiyorum çünkü gün içerisinde elim her zaman temiz olmuyor tabii ki dışarıdayken özellikle, pis ellerimle parmaklayıp elimdeki mikrobu içine bulaştırmak hoşuma gitmiyor o yüzden ruj şeklinde olan lip balmları tercih ediyorum. Ama bu üründen bu nedenle soğumadım. 10 grlık bir ürün.Baya gidecektir.




İçeriğe gelirsek %2 nane yağı varmış içerisinde "korur ,onarır ,kurumayı önler çatlak dudaklar için koruma vaad ediyor ve şöyle yazabilirim bir anda dudaklarınız muhteşem yumuşak olup, bir daha hiç kurumayan dudaklarınız olmuyor ama tabii ki bunu hiçbir kozmetik ürünün yapacağına inanmıyorum ama piyasadaki diğer lip balmlara kıyaslarsak bir çoğunu kullanmış biri olarak diyebilirim ki açık ara farkla iyi geliyor.Düzenli kullanımda yumuşatıyor, yaraların çabuk iyileşmesini sağlıyor. Bende ilk kullanımda etkisini gösterdi diyebilirim ve dudaklarımda sürekli bir nemlilik hissi var Gece sürün sabah uyandığınızda hala nemli dudaklarınız olacaktır.

Fiyatı 16 tl. Watsons ve Gratislerde bulabilirsiniz. Ben watsonsta görüp gratisten aldım 

DİPNOT : Dudakları da tırnak etlerini de harika şekilde yumuşatıyor ve tırnak etlerinde bir gün boyunca etkisini gösteriyorlar. ( Gün boyu işte, dış ortamda yada evinizde sık suyla haşır neşirseniz tırnak etlerinize dudak balmınız ile bakım yapabilirsiniz )

Kısacası beğendim kullanıyorum biterse yine alır kullanırım.

Güzel ve Nemli dudaklar diliyorum.

Hiç yorum yok: