24 Aralık 2014 Çarşamba

EVDE SİYAH NOKTA NASIL TEMİZLENİR?

Sabah bir uyandım kan ter içindeyim rüyalarımın saçmalığı bir gün beni öldürecek. Rüyamda yüzü 10 kat yaklaştıran bir aynaya bakıyorum. Siyah noktalar kocaman kocaman görünüyor ve sanki ben baktıkça mantar gibi pıtır pıtır çoğalıyor. Stres ve panik içinde hemen televizyonda izlediğim bir yöntemi deniyorum ve o da ne siyah noktalarım hareket eden kurtçuklar olarak dışarıya çıkıyor. Sonra kendime geriden bakıyorum ve ben ben değilim aslında. Sonra bu ben değilim ki diyerek uyanıyorum ( bu son replik kesinlikle adını feriha koydumdandı uyanınca hatırladım o repliği) Beynim saçmalıklardan seçmeler olarak bana tepki veriyor kesin kesin. Bide gece o siyah nokta yorumunu yazan hatunu tebrik ediyorum kabusuma sebep oldun resmenn 
Neyse sonuç olarak daha kahvaltımı bile yapmadan bu gönderiyi paylaşayım dedim. Bir gece daha o kabusu kaldıramam iğrençti kurtçuk nedir yaa?


Gelelim yöntemimize bu yöntem hem çok pratik hemde rahat. İhtiyacımız olan 2 şey var o da Bactroban krem ve streç film  Evet evimizde kullandığımız streç film bugün onunla burnumuzu saracağız.

AMAN DİKKAT!
Temiz cilde , siyah noktalarımızın üzerine bolca antibiyotikli merhem olan (bactroban) sürüyoruz ve streç film ile üstünü güzelce sarıyoruz. Kat kat sarın kızlarcım iyice terlesin burnumuz sonuçta bir buhar etkisi yaratıcaz. Elini korkak alıştırma kes bi parça daha  Sarıp sarmaladığımız burnumuzun bu haliyle 25-30 dakika bekliyoruz. Sonra coton pamuk veya peçeteyle siyah noktalarınızı hafif hafif sıkın. Bakın kızlarcım elinizle değil temiz peçete veya pamuk yardımı ile sıkıyoruz. Temizlendi bitti gitti Ardından tonikle tü tü tü tü maşallah ay parçası gibi oldun 

İşte bu kadar basit bir yöntem kremi eczaneden 9 Tl'ye aldım.

DİPNOT: Münasip yerinizde mantar olduğunda suyla seyreltilmiş elma sirkesiyle gıcır gıcır yıkanıp arkasından bu güzide kremi sürerseniz iki güne bişeyiniz kalmaz 

DİPNOT 2: Bu yöntem kimsede yok sadece bende =) Taklitlerimden sakınınız =)

Güzel ve siyah noktasız günler efenim...

Hiç yorum yok: