2 Aralık 2014 Salı

Flormar Camouflage Palette Concealer (Kapatıcı Palet) :

  Aylar öncesinden aldığım ve yazısını henüz yazma fırsatı bulduğum bir ürün. CC kremlerinin özelliğini biliyoruz. Bu tüm cc kremlerin tek bir palette toplanmış hali.

İçerisinde 5 farklı renk bulunuyor.
1-Yeşil renk: Ciltteki sivilce ve kızarıklık gibi kusurları kapatır.
2-Lila renk: Cansız, solgun, sarımsı bölgelerin tonunu düzenler.
3-Pembe renk: Koyu halkaların yeşilimsi tonda olan bölgelerin görünümünü hafifletir.
4-Bej renk: Yüksek kapatıcılık gerektiren problemleri gizler.
5-Açık sedefli renk: Aydınlatıcı olarak kullanılır.

  Aynı zamanda palet üzerindeki renkleri karıştırıp kendi tonunuzu elde ederek gözaltı morluklarınızı ve gözlerdeki şişkinliklerinizi kamufle edebilirsiniz.



Nasıl Kullanalım?

  Yapısı kremsi , oldukça yumuşak ve kadifemsi bir his bırakıyor. Göz altlarınıza yüzük parmağınızla hafif tampon şeklinde uygulamanızı tavsiye ediyorum. Parmağınızın ısısıyla ürün bir miktar daha yumuşayarak kolay dağılıyor. Ben daha çok pembemsi- somon rengini kullanıyorum keşke sırf bu renk kapatıcı üretseler.

  Sözün özü severek kullanıyorum. Her işe yarayan acil durum kiti.Bütün renkleri içinde barındırması süper bi özellik. Makyaj malzemeleriniz arasında kesinlikle bulunması gereken bir ürün 

Güzel ve Bakımlı günler diliyorum =)

Hiç yorum yok: