2 Aralık 2014 Salı

Kırmızı , Siyah , Bordo, Gece Mavisi yahu kısaca koyu kopkoyu ojelerinizi çıkartırken zorlanıyor musunuz? Artık zorlanmayacaksınız Çözüm çoraplarınızda ;)

Kırmızı, Siyah , Bordo, Lacivert, kahverengi vb. koyu renk ojeler hem zor çıkıyor hem de tırnak sarartıyor, tırnak etlerime , tırnak çevreme hatta pamuktan ve asetondan da tasarruf edeyim diyip arkasını da kullanırken tüm elimi boyuyor. Evet bi kaç kere böyle elimi mahvetmişliğim var Siyah ojeyi çıkarıyorum tırnaklarımdan tırnak içlerime bile siyahlık bulaşıyor pis bir görüntü arkadaş sanki tırnaklarınızla toprak kazmışsınız gibi bir görüntü. Birde ben koyu renk ojeyi çıkarıcam diye basıyorum asetonu pamuğa tırnaklarımın daha çabuk kırılmasına neden oluyorum. AMA ARTIK KOLAYI VAR 


Eskimiş yırtılmış sökülmüş külotlu çoraplarınızı atmayın . Evet külotlu çorap hı hı hani şu 2 giyim sonrası ya parmak ucu kaçar ya bir yere takılır ya da hunharca çekip çart diye kaçırdığımız külotlu çoraplar  Bir parça külotlu çorabı minik parçalar halinde kesin ve asetonlayın hepsi bu. Ojelerinizin çok çok daha kolay çıktığınız göreceksiniz seviyorum bu yöntemi ya  Boşa pamuk parası da vermek zorunda kalmayız. Çünkü ben feci derecede çorap kaçırıyorum, o yüzden ki kat çorap giyerim üstteki kaçınca alttakiyle geziyorum siyah renk çorapla girdiğim bir yerden ten rengi çorapla çıkıyorum sevgilim haklı olarak carlıyor "yinemi kaçırdın" diye ve elbise giymeye bayıldığım için 3 kuruş paramıda pentiye yatırıyorum bari bi işe yarasın di mi?

DİPNOT: Bu arada bu çorapları
- Temizlik için kullanın özellikle kalın –opak çoraplarınızı
- Biz mandal torbası yaptık halada kullanıyoruz. Özellikle perde düğmelerini annem her bayram külotlu çorabın içine atar ve çamaşır makinasında yıkar 
- Süzgeç olarak kullanabilirsiniz. Boya gibi sıvıları süzmek için idealdir.
- İlk yardım çantasında bulundurabilirsiniz. Esnek kol askısı olarak kullanılabilir.
- Bide diz altı çorap giyiyorsanız kaçanı atın diğeri kalsın ben diğer kalanlarla eşleştirip giyiyorum 
- Hiçbiri işinize gelmediyse bir gece kocanızla fantezi yaparak kullanırsınız

DİPNOT : http://makyajcarki.blogspot.com.tr/search/label/aseton bide bu koyu renk oje çıkarıcı asetonu çorapla deneyin pırıl pırıl tırnaklar diyorum susuyorum o derece 

DİPNOT: Bu hiçbişeyi atmama huyu göründüğü kadarda iyi değil . Üniversite yıllarımda devlet yurdunda kalıyordum. Çünkü babam bir kız çocuğu olarak eve çıkmamı çok riskli gördü. Neyse tabi devlet yurdunda buzdolabı falan hakgetire nerdeee. Günlük al günlük tüket mantığı vardı bi gün çilek aldık odaya baktık ertesi güne pörsümüş atalım falan diyo kızlar yok ne atıcaz maske yapalım ondan dedim bal, çilek ve birazcıkta nemlendirici krem karıştırmıştık. Çilekleri ezdik bak bu maskenin peeling etkiside var ben bunu yazları yapıyorum falan kızı baya gazada getirdim. Kız bütün maskeyi yüzüne boca etti. 20-25 dk o halde gezdi yıkadı yattık. Sabaha bir kalktık kızın yüzünde çilek şeklinde lekeler bildiğin kırmızı çilek çıkmış kızın yüzünde. Serappp diye bağırmaya bi başladı bippppppp şeklinde ağzına gelen argo kelimelerle devam etti ama yazamam ayıp denen bişey var sonuçta  Neyse o günden sonra çürümeye yüz tutmuş meyveleri maske yapımında kullanmadım, meyve taze değilse kullanmadım hatta ve hatta bir daha hiç çilekli maske yapmadım bazen çöpe atmak şart  Ama hala güzel kutular, sevdiğim farlar ve sevdiğim on milyon, trilyon şeyi atmaya kıyamıyorum. Annem babamla bana çöpçü diyor demekki genetikmiş 
Güzel ve Bakımlı günler diliyorum…

Hiç yorum yok: