15 Kasım 2015 Pazar

TIRNAKLARINIZ SARARMASIN, SARARIPTA KIRILMASIN SERAP'IN TIRNAK BAKIMI :

Selam kızlarcım,

İster uzun, ister kısa olsun temiz , parlak bakımlı tırnaklar şart kızlarcım . Bakımlı bir bayanın eli her daim pür pak , bakımlı ve yumuş yumuş olmalı =) Sadece haset kadın rakiplerinize karşı değil ,erkekler debayanlarda ilk olarak ellere bakar , önce o tırnaklar yeniyor mu? Manikürü var mı? Manikür dediysem kes törpüle , tırnak etlerini azıcık geri ittir veya el kremi ile tırnak etlerini yumuşat göz batmasın yeter, illaki oje ile tırnağının üstüne kuş kondurman gerekmiyor , hiç olmadı parlak şeffaf oje ile canlı görünmesini sağla yeter . Peki ama tırnaklarımız sarardıysa ne yapmalıyız daha temiz ve beyaz görünmesi için ne yapmalıyım, oje kalıntıları , temizlik malzemelerinin tırnaklara etkisi derken yandı gülüm keten helva... Üzülme hallederiz yapman gereken şey banyonuz kadar uzağında =)



Diş macunu ve tırnak fırçası yeterli , benim tırnak fırçam yok diyorsan yeni bir diş fırçasınıda tırnak fırçası olarak kullanabilirsin. Ben tırnak fırçasını her gün kullanıyorum malum uzun tırnaklı olunca rahat edemiyorum ve gün içinde bir kaç kere fırçalama ihtiyacı duyuyorum =) Fırçayı ıslatıyorum el sabunu ile iyice köpürtüp tırnaklarımı güzelce fırçalıyorum =) Ama haftada 2-3 kere özellikle 2 günde bir ojelerimi yenilemeden önce tırnak  fırçama diş macunu sıkıp güzelce fırçalıyorum bu sayede hem daha güçlü hem daha beyaz hem daha temiz tırnaklar elde ediyorum. Diş macununu tırnaklarınızda bir kaç dakika bekletip fırçalarsanız daha da beyaz tırnaklar elde edebilirsiniz ...

Güzel ve Bakımlı günler kızlarcım =)

Hiç yorum yok: