11 Kasım 2015 Çarşamba

LR CİSTUS İNCANUS (LADEN) ÇAYI İLE GÜZEL VE GENÇ BİR CİLT, SAĞLIKLI BİR VÜCUDA MERHABA !

Selam grubumun çok güzel bayanları,

Evet gerçekten güzelsiniz ve daha da güzelleşmek için buradasınız. Son 3 haftadır bütün aile sabah uyanınca- akşam yatmadan önce  tükettiğimiz LR CİSTUS İNCANUS (LADEN) ÇAYI ile sizlerleyim.

Evet tam 3 haftadır kullanıyoruz ve artık sonucu yazabilirim dedim. Hepimiz farklı sorunlar için içtiğimizden artıları ve eksilerini yazarım sonuca siz karar verin istedim.

Bir kere kış ayı geldi aksırıyoruz, tıksırıyoruz ki benim canım öğrencilerim sağolsun her hafta farklı biri grip olduğu için birinden bulaşmasa diğerinden bulaşıp beni inim inim inletiyor nalet virüsler . Ben bağışıklık sistemim güçlensin diye içmeye başladım , birde cilde çok iyi geldiğini okudum bir de bonus olarak iştahımı azaltırsa tadından yenmez dedim .

Babam Ödem ve idrar atmak , mideyi yumuşatması için içti.

Annem'in nezle sorunu var ve o da benimle beraber gripten muzdarip oluyor. (aramızda kalsın kilo verdiriyor demedim hatuna çünkü o kilo almak isteyenlerden)




Gelelim sonuçlara :

- Sabah burun akıntılarına elveda dedik, alerjik burun akıntısı nezle vb varsa bir hoşçakal çekersiniz =)

- Babacığımın midesini rahatlatmış

- İdrara çıkma sorunu olan varsa tuvalet 2. mekanınız olacak =)

- Cildi aydınlatıyor , ışıldayan , canlı bir cilt sağlıyor (ben hazırladığım çaydan kendime tonik hazırladım yüzümü yıkadıktan sonra bu tonik ile cildimi siliyorum sivilce ve siyah noktalarada bu sayede elveda diyorum)

- İştahımı azalttığını hissettim , kilo bile verdim acaba nedeni fazla su içmek ve lavaboyla haşır neşir olmak mı bilemedim =)

- Grip olduysanız anında kesen bir etkisi yok maalesef ama yatak döşek inletmeden grip sizi salya sümük akıtmadan teğet geçiyor.

- Ödem atıyormuşsunuz (babamla video çekicem sırf bu çay üzerine)

Gelelim diğer etkilerine :

- Ömrü uzatıyormuş Halkidiki'de insanlar uzun yıllardır, Laden çayı içtiği için 100 yaşına kadar yaşamaktaymış . Valla 3 hafta oldu daha birşey diyemiyorum ...

- Bitkiyi tonik olarak uygularsanız 4 haftada sivilcelerden arınmış bir cilt elde ediyorsunuz . Sivilce kurutuyor gerçekten bunu denedim =)

- Kemikleri güçlendiriyormuş , kalp sağlığında etkiliymiş...

PEKİ NASIL İÇİYORSUN ? TONİĞİ NASIL HAZIRLADIN ?

Kişi başı 1 çay kaşığı dolusu tepeleme laden çayını bir demliğe alıyorum üzerine 1 bardak kaynamış su ekleyip 7-8 dk demlenmeye bırakıyorum. Süre sonunda ince belli bardağıma alıp afiyetle tüketiyorum (ben 1 kaşık şeker atıyorum içine şekersiz tüketemeyenlerdenim.)

Tonik olarak kullanmak isterseniz bir şişeye alın ve soğumasını bekleyin sabah akşam temiz bir pamuğa dökerek cildinizi silin. Toniğinizi buzdolabında saklayın.

ÜRÜN MİKTARI :

250 gr
Ben ürünü temiz bir cam kavanoza aldım kalanınında ağzını bantlayarak sakladım . Bu ürün bize net 3 ay gider =) Ama biz babamla aç gözlülük yapıp 2 paket almıştık ne diyelim 6 ay bu güzel çaya talim =)

TADI :

Adaçayı , yeşil çay vb bitki çaylarını tüketenlerdenseniz kokusunu da tadını da çok seveceksiniz =)

FİYATI :

250 gr ürün 38 tl

ÜRÜNÜ TEMİN ETMEK İSTERSENİZ BANA YAZMANIZ YETERLİ =)

Güzel ve Bakımlı günler kızlarcım =)


Hiç yorum yok: