9 Kasım 2015 Pazartesi

ELMA SUYU İÇELİM GÜZELLEŞELİM =)

Selam kızlarcım,

Bugün neden elma suyu içmeliyizden bahsetmek istiyorum. Biliyorum şimdi diyorsun ki ben elma yiyorum ye tabi ki hakkındır, ama benim gibi meyveyle çok haşır neşir olmayan ama meyve sularını lıkır lıkır götüren biri olarak meyve suyu da içmesem hiç vitamin alamıyorum =) Şaka değil muzu bile ısırarak yemem muzlu süt yapar içerim =) Yazın karpuzu bile karpuz suyu yapıp evdekilere içirmişliğim var =)

İster ısırarak isterseniz meyve suyu olarak için  ELMA diyorum acayip faydalı bir meyve. 1 ay düzenli 1 bardak elma suyu için cildinizdeki farka inanamayacaksınız. Ben her kış rutin olarak elma, nar, portakal, mandalina ve tabi ki havuç suyu içerim bu sayede cildiminn daha canlı ve parlak göründüğünü daha genç bir cilde sahip olduğumu da fark ettim...

ELMA SUYU HAZIRLANIŞI :

Elma suyunu çıkartabilmek için katı meyve sıkacağına ihtiyacımız var. 3 tane orta boy elmadan 1 su bardağı elma suyu çıkıyor. Elmaları güzelce yıkadıktan sonra elmayı 4 parçaya ayırıp meyve sıkacağına atıyorum. Katı meyve sıkacağında suyunu çıkardıktan sonra bekletmeden hemen tüketmek gerekiyor . İlk başta sapsarı güzel bir suyu oluyor durdukça turunculaşıyor o nedenle vitaminler kaçmadan lıkır lıkır içiyorum=)



ELMA SUYU FAYDALARI :

** Benim için en önemli faydası cildi güzelleştirir ve genç kalmasını sağlar.

** Aç karnına içilen bir bardak elma suyu kanı temizler toksinlerin atılmasına yardımcı olur.

** Uykudan önce içilirse rahatlatır ve uykuya geçişi kolaylaştırır.

** Mide bulantısını engeller sindirimi kolaylaştırır.

** Gastritten kaynaklanan yanmaları hafifletir.

** Bağırsakları çalıştırır ve yumuşatır.

** Enerji verir.

** Rejim yapanların tatlı yeme arzusunu giderir.

** Kalbi güçlendirir.

** İdrar yolları şikayetlerini hafifletir.

**  Elma suyu yüksek miktarda antioksidan içerdiği için kalp ve kanserden koruyor.

** Elma suyu kötü kolestrolü önlüyor.

Daha ne olsun...

Güzel ve Bakımlı günler kızlarcım...

Hiç yorum yok: