6 Kasım 2015 Cuma

Akne Kızarılıkları/ Akne Acısı / Akne Yatıştırıcı Tonik : ak


Güzel bir genç kızımız bana mesaj yazmış kıpkırmızı ve acılı sivilcelerim çıkıyor bunu yatıştırıcı acıyı alacak bir tarif var mıdır yardımcı olurmusunuz? yazmış. Tabi ki yardımcı olurum dedim ve hepinizin uygulayabileceği bir tarif yayınlamak istedim ...

Aslında bu yazıyı yazasım birşeyler paylaşasım gelmiyor ama yardım etmemi isteyen mesaj atan bir sürü üyem var. Aslında bu paylaşmadan sadece mesaj atana cevapta verebilirdim fakat öyleside benim içime sinmiyor herşeyi grubumda tüm üyelere açık paylaşmazsam rahat edemiyorum.

MALZEMELER:
✅ 1/2 fincan papatya çayı
✅ 1 yemek kaşığı yulaf ezmesi
✅ 3 damla Çay ağacı yağı
✅ 1/4 çay kaşığı zerdeçal tozu kullanın
✅ 3 damla Lavanta yağı
✅ 1/4 çay kaşığı ezilmiş fesleğen(reyhan) yaprakları kullanın



HAZIRLANIŞI :

Öncelikle bir çay bardağında papatyayı demleyin . Ben 1 çay kaşığı paptya koydum bir çay bardağı suya ve demledim. Ilık hale gelince yulaf ezmesi ekledim ve iyice karıştırıp yulafn ezilebilir kıvama gelmesini bekledim ardından içerisine zerdeçal ve reyhan ekledim bir güzel karıştırdım. Posayı ve suyunu süzdüm . Suyuna çay ağacı yağı ve lavanta yağı ilave ettim. Yatıştırıcı iyileştirici toniğimiz hazır. Önce cildinizi güzelce yıkayın. ardından Bir pamuk yardımıyla cildinize uygulama yapabilirsiniz mükemmel bir kokusu ve rahatlatıcı, kızarıklık alıcı etkisi mevcut.

Güzel ve bakımlı günler kızlarcım.

Hiç yorum yok: