27 Ocak 2015 Salı

MedoBiothin (B vitamini) yardımıyla Saç Uzatma 9:

  Geçen haftalarda da paylaşmıştım böyle bir yazı ama inanın mesajlarda yorumlarda o kadar çok soruluyor ki yeni bir yöntem daha paylaşma gereği duydum. Tabi merak ettiğim konu şu güzelim, tatlım bi tanem  sen diğer 8 yöntemi uyguladın ve işe yaramadı da mı paylaşım yapmamı istiyorsun yoksa erindiğinden diğer 8 paylaşıma da bakmıyor musun? Yoksa erinip bunu uygulayamam mı diyorsun orası da sıkıntı erinerek saçını uzatamazsın bebeğim. Sende o güzel ellerini taşın altına sok bir zahmet =)

  Neyse konuya döneyim geçen haftalarda Bemiks ampul,Evin ampul ve Bepanthen ampul'ü şampuanımıza katmıştık ve gerçekten 2. haftadan itibaren olumlu sonuçlar veren saçı parlatan süpper bir karışımdı gerçektende uzadı =) [bu yöntemi bilmiyorsan http://makyajcarki.blogspot.com.tr/2015/01/sac-ckarma-ve-uzatma-8-lee-stafford.html  linke tık tık]

Bemiks ampul yoğun bir şekilde B vitamini içeriyor.
Evin E vitamini ve zeytinyağı içerir.
Bepanthen de saç gelişimine katkı sağlayan bir ampuldür.

  Kısaca saç uzamasına en fazla katkıyı yapan B vitamini ampulü yani BEMİKSdir.

  B vitamininden yola çıkarak diğer akıllı hatunlarında bilgilerinden faydalanarak "Biothin" hapı ile karşılaştım. Biotin hapı H vitamini ya da B7 vitamini olarak bilinen B grubu vitaminlerden biri. Saç ve tırnak sorunlarında tedavi edici bir vitamin ve fazlası vücuttan idrarla atılabildiği için bilinen bir yan etkisi yok. Günlük 10 mg a kadar kullanılabilir bir vitamin. Ve saç uzatmak,saç kalitesini arttırmak,dökülmeyi durdurmak için  günde en az 5 mg alınması öneriliyor.



  Benim aldığım biothin hapı MedoBiothin 5 mg'lık olanı ve biothin tabletler içerisinde en pahalı olanı 34.95 yani yuvarlak hesap 35 tl olan bir ürün. İçerisinden 60 tablet çıkıyor ki bu da size 2 ay gideceğini garanti ediyor. Yani ayda 17.50 liraya saçını uzatırsın.

Gelelim kullanımına :

  Sabah, öğle , akşam fark etmiyor gün içerisinde 1 adet alınması yeterli ama benim tavsiyem geceleri almanız yönünde kullanıcı yorumlarına baktım gece  çok daha memnun kaldıklarını belirtmişler. 2. haftadan itibaren etkilerini görüyorsunuz ve saçlarınızı hızlı bir şekilde uzatıyor ayrıca dökülen yerlerinde çıkmasını sağlıyor. Bu arada belirtmeden geçemeyeceğim tabi ki ağdayla epilasyonla aldığınız kıllarınızında erken çıkması anlamına geliyor. Ama güzelim ya yardan ya serden =)

  Açıkçası bu yöntemi neden paylaştım çünkü o kür zor ben uygulayamam, yağ sürüyorum yıkayınca çıkmıyor, çok pis kokuyor sürmem, maskeyi saçta kim bekletecek, o tarifi kim hazırlayacak vb. sebeplerden kullanım yapmadığınız için en kolay yöntem olarak bunu gördüm =)

DİPNOT: Şimdi bana bunu uygulayınca serumumu sürmeyecekmiyim şampuan hazırladım kullanmayacakmıyım falan yazma. Güzelim saçını ne kadar beslersen o kadar hızlı uzar. Bildiğin diğer takviyelere de devam edeceksin. Bol su içeceksin.

DİPNOT 2: Diğer 8 tane saç uzatma yöntemi içinde lütfen linke tık tık . http://makyajcarki.blogspot.com.tr/search/label/Sa%C3%A7%20Uzatma

Güzel ve Bakımlı günler diliyorum =)

Hiç yorum yok: