1 Şubat 2015 Pazar

SİYAH, KAHVERENGİ, KIZIL, KOYU KUMRAL,KUMRAL, KESTANE, KOYU SARI, SARI VB. RENGE BOYANMIŞ SAÇLARDA SAÇ BOYASI AKITMA/ SAÇIN RENGİNİ AÇMA /SAÇIN RENGİNİ AKITMA :

   En en en çok sorulan sorulardan biri saçımı boyadım renginden memnun değilim vb. Arkadaşlar öncelikli belirtmem gereken şey bu işlem saçları boyalı bayanlar için koyu renk boyalı ve saç rengi akabilecek bayanlar için. Papatya suyu, oksidasyon kremi, saç açıcı spreyler falan filan bunların hepsi saçınızı yıpratır ve zaten siz yıpranmasına razıysanız kuaförde de gider saçlarınızı açtırırsınız ya! Haksız mıyım? Bu yöntem saçlarımızı beslerken aynı zamanda saç rengimizin akmasına yardımcı oluyor smile ifade simgesi
     Geçenlerde küçük çaplı bir alışverişim sırasında watsons mağazasından kendime saç boyası alırken rastladığım “COLOURS B4 – SAÇ BOYASI ÇIKARICI” . Saçlarınızı boyadınız ve memnun kalmadınız diyelim , istenmeyen renkleri hatalı boyaları işlemlerini eski haline döndüren saçınızı son boyama işleminizden tamamen temizleyen bir saç boyası fiyatı 50 tl . Ve saça zarar vermediği için ardından hemen boyama işlemi yapabiliyorsunuz. Ayrıca iki farklı ürün mevcut, bunlardan biri sık boyama yapanlar için, diğeri daha az boyama yapanlar için. Ürünü almayı da düşünüyorum kendime kobay bulunca deneyeceğim açıkçası 
smile ifade simgesi Ama gerçekten işe yarıyorsa süper düşünsene saçını siyaha boyamışsın ama memnun kalmadın siyah zor bir renk ve eski haline dönmesi sadece açma işlemi ile mevcut ama bu boya size eski haline getirmeyi vaad ediyor smile ifade simgesiBen isterim şahsen smile ifade simgesi Neyse bizim film burdan koptu arkadaşıma anlatırken ben bambaşka bir yöntem kullanıyorum hem besliyor hem de rengini yavaş yavaş açıyor dedi smile ifade simgesi

Malzemeler :
C vitamini efervesan tablet (askorbik asit C vitamini saf olmalı ve limonlu ) [Ben redoxon kullandım çinkoluydu, limonlusunu bulamadığım için ve saçımın rengini çok açmak istemediğimden sadece turunculukları alsın istediğim için bu ürünü aldım ama siz saçınızın rengini daha fazla açabilmek için limonlusunu yani saf C vitaminli olanı tercih etmelisiniz.)0
Şampuan (clear kepek şampuanı daha iyi açıyormuş varsa kullanın)
1,5 yemek kaşığı İngiliz Karbonatı (olmasa da olur)
Redox-C vitamini ampülü (olmasa da olur)
Besleyici saç yağı ( badem yağı, argan yağı, hindistan cevizi yağı, fındık yağı, hint yağı,jojoba yağı , zeytinyağı vb. sadece birini kullanabileceğiniz gibi isterseniz hepsinden 10-15 damla karıştırarakta kullanabilirsiniz.)



Hazırlanışı :
  20 tabletten 10 tanesini kullanacağız. 10 adet C vitaminini toz haline getirin ve içerisine karbonatı karıştırın. Karbonatı kullanma amacım C vitamini asidik- Karbonat bazik asit-baz dengesini biraz olsun sağlamak . Üzerine varsa C vitamini ampulü ve şampuanı ekleyin. İçerisine saç bakım yağı ekleyin. Bakım yağları saçlarınızın kurumasını engelleyecektir. Şampuanı saç uzunluğunuza göre karıştırın bildiğimiz boya yapar gibi fırça yardımı ile saçlarımızın tamamına uyguluyoruz ve saçlarımızın tamamını streç film ile sarıyoruz. Saç boyası gibi 40-45 dk bekletip yıkıyoruz.(Ben 1,5 saat beklettim) İşte bu kadar basit . Saçınızın kirli veya temiz olması hiç önemli değil. Bu yöntem saçlarınızı yıpratmıyor ama tek seferde mucizeler yaratmasını beklemeyin. Bu yöntem benim saç diplerimde turunculuk oluşmuştu bu hafta ben turunculuğu engellemek için bu yöntemi kullandım ve evet turunculuğu geçirdi. Yeni çıkan koyu saç diplerime faydası olmadı çünkü BOYANMAMIŞ YERLERDE FAYDASI YOK! Saçlarınızın istediğiniz kadar açılması için en az 3-4 kere uygulamanız gerekiyor ama saç renginizi akıtırken yıpranma yaşamıyorsunuz birde üstüne saçlarınız parlıyor daha ne olsun ki smile ifade simgesiYıkadıktan sonra saçlarım yumuşacıktı o kadar güzel bir his ki anlatamam özelliklede benim gibi açık sarı ve yıpranmış saçlara sahipseniz smile ifade simgesi

Güzel ve Bakımlı günler hatunlar...

Hiç yorum yok: