11 Şubat 2015 Çarşamba

Kullanmadığımız Yüz Kremimizi Değerlendirelim vol 2: (Makyaj Temizleme Sütü Yapalım/ Makyaj Temizleyici Yapalım)

Yine bir atmama projesiyle sizlerleyim . Yüzümü yağlandırdığını düşündüğüm için kullanmadığım nemlendiricimi hayırlı işler için kullanmaya başladım önce serum yaptım. (http://makyajcarki.blogspot.com.tr/…/kullanmadgmz-nemlendir… serum tarifi için tık tık ) Şimdide sıra makyaj temizleme sütünde. Buket Yavuz ile konuşuyoruz yine geçen gece nemlendiricilerden işe yaramıyor değiştir nemlendiricini dedim ama düşündüm değiştirince o nemlendirici çöp olacak. Biz kadınlar hep böyleyiz daha iyisini görünce eskisine yüz çeviririz. Dedim bu böyle olmaz değerlendirelim smile ifade simgesi Kızlarcım hiçbirşeyi sonuna kadar kullanmadan atmayın smile ifade simgesi



Malzemeler :
Yüz Kremi
Maden suyu
Gül suyu
Boş bir şişe
Hazırlanışı:
Boş ve temiz bir kaba 2 kaşık krem alın içerisine az miktarda gül suyu katın ve karıştırın. Burada olay azar azar katmakta yoksa kremin kıvamı incelmiyor. Daha sonra maden suyunu azar azar katarak iyice inceltin. Gülsuyundan az miktarda kullanıyoruz sadece ilk başta kıvamını açarken daha sonra içerisine maden suyu katarak ,"koyu ayran" kıvamına gelene kadar devam ediyoruz smile ifade simgesi
Yüz makyajımızı bu ürünle temizleyebiliriz smile ifade simgesi Ardından yüzünüzü yüz yıkama jeli ile yıkamayı ihmal etmeyin. Makyaj temizleyiciler ne bizim yaptığımız ne de hazır satılanlar cildi tamamen temizlemez ve zamanla ciltte makyaj kalıntıları birikir ve sivilce siyah nokta oluşumunu tetikler . Siz siz olun makyajınızı temizlemeden kesinlikle uyumayın. Makyajınızı temizledikten sonra yıkamayı ise ihmal etmeyin !!!
Güzel ve Bakımlı günler diliyorum...

Hiç yorum yok: