15 Şubat 2015 Pazar

Göz Altı Morlukları ve Göz Çevresi Kırışıklıkları VOL 4: Muz Tereyağı Maskesi

"Labirent" filmini izleyecektim dolmak bilmedi stres oldum . Kalkayım bir maske yapayım da rahatlayım dedim o derece =) Saat gecenin 4 ü ben muz maskesi yaptım. Jölemsi kımıl kımıl janjanlı bir kıvamı var ...



Malzemeler :

1/4 Muz
1 tatlı kaşığı Tereyağı (oda sıcaklığında bekletilmeli)

Hazırlanışı :

Muzu rendeleyin içerisine tereyağını ekleyin ve iyice karıştırın . Karışımı bekletmeden göz altlarınıza bol miktarda uygulayın. 20-25 dk bekletin ve yıkayın. Hem göz çevrenizi nemlendirecek hemde kırışıklıklarınızın açılmasına yardımcı olacak. Tüm yüzünüzede uygulama yapabilirsiniz. Biz şu an analı kızlı maskemizi yaptık yıkayıp uyuyacağız =)

DİPNOT : Kalanı ellerime sürdüm ellerimizde güzel olsun di mi? =)

DİPNOT 2: Göz altı morluklarında paylaştığım diğer yöntemler için tık tık http://makyajcarki.blogspot.com.tr/search/label/g%C3%B6z%20alt%C4%B1%20morluklar%C4%B1

Güzel ve Bakımlı günler diliyorum...

Hiç yorum yok: