21 Şubat 2015 Cumartesi

BAŞTAN ÇIKARICI BAKIŞLAR İÇİN ETKİLEYİCİ BİR GÖZ MAKYAJI İÇİN ADIM ADIM KAŞ DOLDURMA TEKNİĞİ

Bir göz makyajının olmazsa olmazı güzel kaşlar. Harika kaşlarınız olmayabilir ama birkaç küçük hile ile kaşlarınıza güzel bir şekil verebilirsiniz. Kaşlarınız da anlamlı hale getirir. Her ne kadar kaşlarım seyrek olmasa da ben her makyajım da mutlaka kaşlarıma bir el atıyorum. Yüzümdeki ifade gerçekten değişiyor. Kaşlar bizim için bu kadar önemli iken sizlere adım adım kaşlarınızı nasıl dolduracağınızı paylaşacağım.

KAŞ DOLDURMAK İÇİN GEREKENLER :

1-) Kaşlarınızı doldurma ve daha güzel görünmelerini sağlamak için ihtiyacınız olanlar kaşınızın rengine uygun bir kaş farı ben wet&wild kaş farını kullanıyorum yarın fotoğrafını da paylaşacağım smile ifade simgesi ya da isteğinize bağlı olarak kaş kalemi de kullanabilirsiniz ama daha yapay bir görüntü sağladığı için kaş kalemi 2. tercihim smile ifade simgesi
2-) Kaş altını ve üstünü aydınlatmak için aydınlatıcı kalem (fotoğrafta kalem kullanmışlar fakat elinizdeki fondöten, göz altı kapatıcısı da aynı etkiyi sağlar üzerine aydınlatıcı bir far uygulayarak aynı görünüme kavuşursunuz).
3-) Kaşlarınızı taramak için bir kaş fırçası (eski rimel fırçanızda aynı işi görür ben rimel fırçamla tarıyorum).
4-) Eğer kaş farı kullanacaksanız fırça setlerindeki eyeliner fırçaları veya eski eyelinarınızın fırçası olur hatta dahada güzel olur) 
5-)Kaşlarınız çok asi ise ve şekli çabuk bozuluyorsa mutlaka az miktarda vazelin veya wax kullanabilirsiniz.



ADIM ADIM KAŞ DOLDURMA :

1-) Öncelikle kaşlarınızı tarayarak işe başlayın.
2-) Eğer yeni yeni çıkmış kaşlarınız var ise cımbız yardımı ile toplayın.
3-) Kaş şekliniz tam düzgün değilse sınırlarını eyeliner fırçanız yardımı ile çizerek devam edin.
4-) Kaşlarınızın boşlukları far yardımı ile doldurun.
5-) Kaş altınıza ve kaş üstünüzdeki sınırı daha çok belirlemek ve daha muntazam görünmesini sağlamak için ten rengi bir ürün uygulayın( fotoğrafta kalem kullanmışlar fakat elinizdeki fondöten, göz altı kapatıcısıda aynı etkiyi sağlar üzerine aydınlatıcı bir far uygulayarak aynı görünüme kavuşursunuz)
6-) Kaşlarınızı az miktarda vazelin veya wax ile sabitleyin.
7-) Eski bir rimel fırçası ile tarayın.

DİPNOT : Kaş doldurma işlemini her zaman fondöteninizi sürdükten sonra ve göz makyajınızın başında yapmaya özen gösterin... Fondötenden sonra kaşlar bir miktar kirlenir evet fondöten bulaşır ve olduğundan daha kirli açık bir görünüme neden olur :(

İşte harika kaşlarınızla göz dolduruyorsunuz...

Güzel ve Bakımlı günler güzel hatunlar smile ifade simgesi

Hiç yorum yok: