22 Ocak 2015 Perşembe

"Rituel de Beaut'e " ÖZEL GÜNLER İÇİN ISITICI BANT (PMS OLMADAN OKU BEYBİ!)



Siz de adet sancısı çekenlerden misiniz ? Sancılarınız başladığında sıcak su torbası ile dolaşanlardan mısınız ? Belki de ağrı ve sancılardan dert yanan ve bir çözüm bulamayanlardan ?
Her ay o malum zamanlarda ağrılar kapımızı çalar kapıdan dışarıya adımımızı attırmaz. Gelsin sıcak su torbaları gitsin sıcak bitki çayları, ütüyle havlu ısıtıp azmı sardık karnımıza... Bir kutu majezik için azmı aşındırdık sağlık ocağının kapısını ve eczane yollarını. İlaç içmemize rağmen geçmeyen ağrılarla az mı savaştın...
Ne çektik be hanımlar. Ama artık hepsi bitti. Cidden diyorum al kullan bana dua ediceksin ki bana bu güzel ürünü yollayan canım arkadaşım canım, tatlım, bitanem Figen Yılmaz Tuncer'e ben ediyorum smile ifade simgesi



Doğrusunu söylemek gerekirse fotoğraftada göreceğiniz gibi avuç içi kadar incecik bir ürün ısı verecek ağrımı geçirecek önce bi puf muf dedim sonra nasrettin hoca hesabı ya tutarsa dedim ve cidden tuttu. Gece ağrım inceden başlayınca kullandım ağrıdan eser yok rahat ve deliksiz bir uyku uyudum üstünde 8 saat ısıtma etkili yazıyor ama rahat bi 12 saat sıcak tuttu beni smile ifade simgesi
KULLANIMI: Ürünün kullanımı poşet içindeki tek kullanımlık pedi çıkarıp arka kısmındaki yapışkan bant koruyucusunu kaldırıyoruz ve iç çamaşırımıza yapıştırıyoruz.Poşetten çıkarttığımız anda ürünün kullanımına başlamamız gerekiyor.Ürünü alt iç çamaşırınızın dış kısmına yapıştırıyorsunuz ve sıcaklığın tadını çıkarıyorsunuz smile ifade simgesi
DİPNOT : Ürünü Watsons, Gratis ve eczanelerden 2.5 tl gibi br fiyata temin edebilirsiniz.
Güzel ve acısız günler hanımlar.

Hiç yorum yok: