13 Ocak 2015 Salı

Saç Çıkarma ve Uzatma 8: Lee Stafford Breaking Hair Şampuan ve Evin, Bemiks, Bepanthen ampül yardımı ile =)

Lee Stafford Breaking Hair Şampuan dan başlamalıyım galiba =)

Lee Stafford saçı besleyen bu maskesiyle daha gür ve daha uzun saçlar vaad ediyor.Ürün saç derisini besliyor,saçı onarıyor ve maksimum uzunluğa ulaşma süresini kısaltıyor.

* Saçların uzun ama sen daha uzun olsun istiyorsun.
* Saçların yavaş uzuyor ve sen daha hızlı uzamasını istiyorsun
* Saçların dökülüyor ve sen saç dökülmelerini durdurmak istiyorsun
* Saçların çabuk yağlanıyor ve yağlanma süresini uzatmak istiyorsun

Ne duruyorsun Gratis ve Tekin Acardan bu güzel şampuanı edinsene =) fiyatı 22.50 tl ama indirimde 12 liraya alabilirsiniz =)

Gelelim bu şampuanın etkisini 2 katına çıkarmaya =)


Gereken Malzemeler:

Bemiks Ampul
Evin Ampul
Bepanthen Ampul
Bir adet şırınga
Bir adet mendil

Hazırlanışı:

Kızlarcım öncelikle her 100 ml başına 1'er adet bemiks, evin ve bepanthen kırmalısınız. Benim 200 ml'di ben 2'şer adet kırdım. Mendili Ampulleri kırmada kullanıyoruz camın o güzel ellerinizi kesmesini istemem =) İçerisindeki sıvıları şırınga yardımı ile çekip şampuana aktardım. Daha sonra lütfen sallama hareketi yapmayın şampuanınızı boşa köpürtmeyin ben yukarı ve aşşağı doğru ters çevirme hareketi uyguladım her çevirmede 30 sn kadar bekledim ve en son ters çevirip bi 4-5 dk bekledim baktım çok iyi karışmış =)

Bunu her yıkamada kullanıyoruz. Her banyoda yani kendi banyo yapma alışkanlığınıza ve sıklığına göre uygulayabilirsiniz. Saçlarımıza ekstra hacim , canlılık ve parlaklık kazandıracak , hızlı uzamasını sağlayıp dökülmeyi durduracak =)

Taklitlerimden sakının yokluğumda .

DİP NOT : 7 farklı paylaşım yapmama rağmen hala saç dökülmesi için soru soran geçmiş gönderilere bakıp bulmayan . Hatta yukarıda bloğumun linki " http://makyajcarki.blogspot.com.tr/search/label/Sa%C3%A7%20Uzatma " olmasına ve tüm yazılarımı oraya aktarmış olmama rağmen tıklama zahmetine girmeyen bazı üyelerime ithafen!!  Lütfen artık sormayın grupta arayın bulun tüm sorularınızın cevabı mevcut!!! Gönderilerime ilgisiz konularda yorum yapmayın siliyorum.  Bana mesaj atın okuyorum ve o konuyla ilgili paylaşım yapıyorum.

Güzel ve bakımlı günler diliyorum =)

Hiç yorum yok: