7 Ocak 2015 Çarşamba

LEKELİ VE AKNE İZLİ CİLTLERE ACTİVİA MASKESİ :

  Gün bugündür güzellerim cildimizi şımartalım  Benim güzel üyem Betül Yndmkldm ve Ebru Kaya benden lekeleri geçirmede etkili yöntem istediler. Hemen mutfağa koştum dolaptaki malzemelere baktım ve işte geldim burdayım ben bu işte ustayım 

  Probiyotik yoğurt yiyorum (activia)... Kefirin ve bu yoğurdun da probiyotik olmasını göz önünde bulundurarak ikisinin içindede yararlı bakterilerin bulunduğunu düşünerek  Yani ikisinin de laktik asit, güçlü protein ve vitaminler bakımından zengin mayalandırılmış süt türevi olduğunu düşünerek. Kefirden activiaya zıpladım  [Kefirle güzelleşme yazım içinhttp://makyajcarki.blogspot.com.tr/…/kefirle%20gelen%20g%C3… bu linke tık tık]



Malzemeler :
1 yumurtanın beyazı
1 yemek kaşığı activia yoğurt (evet activia markalı olmalı öperim )
1 yemek kaşığı bal
1 yemek kaşığı limon suyu (taze sıkılmış olmalı yeni kesilmiş olmalı ki C vitamini kaçmasın)
Hazırlanışı:
Tüm malzemeleri karıştırın . Temizlenmiş cildinize göz çevresi hariç uygulayın (niye göz çevresi hariç limon suyu gibi asitli ürünleri göz çevrenize sürmemeniz için ) 15 dakika bekleyin ve ılık su ile temizleyin 

Limon suyu ise antibakteriyel bir özelliğe sahip akneler için iyileştirici özelliğe sahip ve cilt tonunu dengeleyen sitrik asittir.Limon suyunda aşırı derecede asit bulunmakta ve yüksek düzeyde C vitamini içermektedir. C vitamini nazik ve yavaş bir yolla yaralı hücreleri iyileştirirken aynı zamanda cildin yenilenmesine yardım eder. Bal yatıştırıcı bir özelliğe sahiptir.

DİPNOT: Ben maskelerimi nasıl uyguluyorum?
Maskeyi sürmeden önce cildinizi temizleyin. Çünkü kirli cilt maskeyi özümseyemez. Yıkanmış cildinizi havlu peçete ile kurulayın!!. Ben yüzümü hiçbir zaman havlu ile silmem havlu peçete ile ıslaklığını alırım. Çünkü kullan at tek kullanımlıktır ve kesinlikle hijyen sağlıyor. Maskeyi göz ve dudak çevresi hariç tüm yüz ve boynunuza kalın bir tabaka halinde sürün. Kesinlikle bir yere uzanıp kafanızdaki düşünceleri boşaltın. Çünkü bu pozisyon, vücudun gevşemesine yol açarak hem maskenin akmamasını hem de cildin maskeyi daha kolay özümsemesini sağlıyor.

DİPNOT 2: Ayrıca Lekeler ve milyon tane sorunun çözümü Sudokrem yazımı hala okumadıysanız lütfen linke tık tıkhttp://makyajcarki.blogspot.com.tr/search/label/sudocrem

DİPNOT 3 : Kızlarcım bu aralar az paylaşım yapıyorum biliyorum. Ama paylaşım yapamamam tamamen zamansızlıktan. Ama bomba gibi geri dönerim ki ben 

Güzel ve Bakımlı günler kızlarcım ...

Hiç yorum yok: