8 Ocak 2015 Perşembe

GOSH the ultimate eyeliner :

  Bu aralar çevremde herkesin sorunu "gözümde kalem kalmıyor! , yiyor benim gözüm kalemi! , kalem akıyor, göz kapağıma bulaşıyor, kalıcılığı yok..." falan filan ki yağlı göz kapağına sahip insanlar için gerçekten kaçınılmaz son senaryoları bunlar. Ama senin normal bir göz kapağın var ama kalemin hala bunları sapıyorsa benden sana serap tavsiyesi at o kalemi kullanma...

  Neyse efenim böyle sorunlar eskide kaldı diyor sizi bambaşka bir göz kalemi ile tanıştırıyorum. Gratise sevgilerimi sunuyorum GOSH markası bu zamana kadar nerelerdeydi bilmiyorum ama iyi ki ülkemize geldi. Kalem akmıyor sabah sür ertesi sabah uyan hala gözünde (evet denedim napimm yazmadan önce denerim bilirsiniz)


* Sürümü yumuşak.
* Dağılmıyor
* Bulaşmıyor

* Akmıyor
* Yapışmıyor
* Hopla, zıpla, koş, terle, ağla ,zırla yok akmıyor bu durumda su ile temizlenmiyor  (çift fazlı makyaj temizleyicisi şart)
* Sabah sür ertesi sabaha kadar kalsın . Cıks bozulma yapmıyor.
* Buğulu göz makyajı için arkasında aplikatörü var . Ben gözümün üstüne iyi eyeliner çekemiyorum diyen güzeller sür gelişi güzel bir şekilde kalemini gözünün üzerine dağıt arkasındaki süngeriyle wuhuu süper dumanlı göz makyajın oldu bitti 
* Bendeki rengi 05-KIND OF BLUE ama bu renk lacivertten siyaha dönük bir renk ve bence siyahtan farklı durmuyor. Elimde test ederken aa siyah mı almışım gibi bir şaşırmaya düştüm ama lacivert  Mavi yazısına aldanmayın yani.

  Güzel sevdim aldım , alırım, öneririm. İndirimde alın bence  İndirimleri kaçırmayın. Bu ara indirimden bissürü ürününü aldım ama artık favori markam diyebilirim . Hem kaliteli hem bütçeye uygun 


DİPNOT : Gratise uğrayın ve inceden elinizin üstünde test edin derim zaten farkı anlarsınız.

Güzel ve Bakımlı Günler diliyorum 

Hiç yorum yok: