7 Ocak 2015 Çarşamba

Lekeli ve Kuru Ciltlere KİVİ Maskesi (Aydınlatıcı Maske) :

  Kış geldi ciltler kurudu, kuru ciltler pul pul oldu  O zaman bu soruna bir dur demenin vakti geldi . Haydi güzelleşelim.

  Bu arada bu kivi meyvesi benim için acayip bi meyve şöyle ki uzaktan bakınca hele ki püre yapınca kaşık kaşık yemek istiyorum. Gel gelelim ne zaman ki ağzıma bir lokma atıyorum dilimde garip bir his oluşuyor. Yemesem daha iyi diyorum. Hatta o lokmayı ağzıma götürürken hem yemek için can atıyorum hemde ağzımı yüzümü büzüştürüp bunu yiyeceğim diye strese giriyorum. Dİlimi uyuşturuyor sanki bu meyve... Yeşil sebzeler ve meyveler acayip çekici benim gözümde cidden yemek istiyorum. yeşil herşeyi seviyorum kiviyi de ama çocukluğumda bana bu stresi yaşatacak ne yaptı annem babam bilmiyorum şu anda yemem mümkün olmuyor görünce canım çekiyor ama yiyemiyorum  Küçükken "ye serap ye serap" diye peşimde koşuşturan iki ebeveynim vardı, babam küçücük bir ekmek parçasını yemem için bile oyunlar oynatırdı "vınnn uçak geliyor, piste yaklaştı. Çiğne ağzındakini serap tutma ağzında, sağ tarafında bekletince kendiliğinden erimeyecek.." diye uzuyordu bu konuşma ve hep bir kardeşim olsun istedim (ama içimden kimse bilmez bu isteğimi) yani yemek zamanları gelsin ama sonra gitsin bizle yaşamasın. Hem tek çocuk kalayım ama arada beni unutmalarını sağlayacak ikinci bir çocuk istedim. Ama olmadı tek kaldım . Mutsuz muyum hayır ama ben garip bir insanım çok ilgiden bunalırım az ilgi görürsem depresyona bile girebilirim. İltifat duysam strese girerim , Amannn neyse beni boşver dönelim maskeye 



Malzemeler :
1-2 kivi
1 tatlı kaşığı bal
1 tatlı kaşığı activia yoğurt
1/2 tatlı kaşığı zeytinyağı
Hazırlanışı :
  Kivileri rendeleyin ve blendardan geçirerek püre kıvamına getirin. Tüm malzemeleri karıştırın. Baktınız kiviniz biraz suluca yani katı bir püre çıkmadı hemen o cıvık sıvımsı halini kırmak için yulaf kepeği ekleyin. Yüzünüze uygulayın. 15 dk yüzünüzde bekletip önce ılık suyla yıkayın ardından soğuk suyla şoklayın 
DİPNOT: Ben maskelerimi nasıl uyguluyorum?
  Maskeyi sürmeden önce cildinizi temizleyin. Çünkü kirli cilt maskeyi özümseyemez. Yıkanmış cildinizi havlu peçete ile kurulayın!!. Ben yüzümü hiçbir zaman havlu ile silmem havlu peçete ile ıslaklığını alırım. Çünkü kullan at tek kullanımlıktır ve kesinlikle hijyen sağlıyor. Maskeyi göz ve dudak çevresi hariç tüm yüz ve boynunuza kalın bir tabaka halinde sürün. Kesinlikle bir yere uzanıp kafanızdaki düşünceleri boşaltın. Çünkü bu pozisyon, vücudun gevşemesine yol açarak hem maskenin akmamasını hem de cildin maskeyi daha kolay özümsemesini sağlıyor.
DİPNOT 2: Ayrıca Lekeler ve milyon tane sorunun çözümü Sudokrem yazımı hala okumadıysanız lütfen linke tık tıkhttp://makyajcarki.blogspot.com.tr/search/label/sudocrem

Güzel ve Bakımlı Günler diliyorum ...

Hiç yorum yok: