28 Mayıs 2016 Cumartesi

GÖZ ALTI MORLUKLARI VE KIRIŞIKLIKLARINA YUMURTA-KAHVE-BAL MASKESİ

Selam güzellerim,

Gözüm kara , kalmadı yara oldum renga rengarenk =) şarkısı bu maske için uygun hımmm bi düşünimm, "Gözümü kararttım kaçtım geldim" daha uygun gibi fotoğraftan da gayet net bir şekilde belli oluyor cidden göz altlarımı kararttım =) Daha aydınlık, daha canlı daha bembeyaz göz altları için Gelsin bu maske =)

Süper bir maske ile sizlerleyim, bence muhteşem yok yok etkisi muhteşem ötesi =) İlk uygulamada farkı gözlemleyip bana teşekkür mesajlarınızı yazabilirsiniz ki memnun kalıp yazacaksınız zaten =) Şimdiden rica ederim ,ne demek bilgilerimi tabi ki sizinle seve seve paylaşırım ve paylaşmaya devam edeceğim. Kendi kendime şımarmama ara verip maske tarifime geçiyorum hemen.

Malzemeler :

1 adet yumurtanın beyazı
1 tatlı kaşığı nescafe
1 çay kaşığı bal
1 kapsül E vitamini (Eczanelerde ve gratislerde bulabilirsiniz, evinizde yoksa eklemesenizde olur ama ekleseniz bence süper olur)



Hazırlanışı :

Yumurtanın beyazını ve kahveyi cam bir kapta , kahveler tamamen eriyip rengini verinceye kadar çırpın. Bal ve E vitamini kapsülünü de ekleyip çırpma işlemine devam edin. Özdeşleştiğine emin olduktan sonra temizlenmiş yıkanmış pir pak yüzünüzde göz altlarınıza uygulama yapın. Burada püf nokta o köpükleri sürmek , isterseniz tüm yüze de uygulama yapabilirsiniz. Kırışıklıkları açmada cildi germede ve topalmada şahane bir etkisi olduğu için çekinmeden uygulayın. 15 dk kadar bekledikten sonra zaten gerilmeleri hissetmeye başlıyorsunuz. Soğuk su ile yıkayın ve göz altlarınıza buz uygulaması yapın. Ardından göz altı kreminizi uygulayın ve hazırsınız =)

Bu maskeyi her zaman uygulamak isteyebilirsiniz ama benim tavsiyem 4 günde bir veya haftada 1 uygulama yapmanız =)

Bu arada maalesef kalanı tekrar kullanamıyorsunuz!!! Ev ahalisinin tamamına uygulayın israf olmasın. Annem ve babamda bu maskeden nasiplerini aldılar =)

DİPNOT : Sorunlarınızı bana yazarsanız o yönde paylaşımlar yapıyorum =) Mesaj atabilirsiniz =)

Güzel ve Bakımlı Günler Kızlarcım...

Hiç yorum yok: