26 Mayıs 2016 Perşembe

Yorgun , Cansız ve Mat Ciltler için Cilt Gençleştirici NANE MASKESİ ;

Selam güzellerim,

Hayatınızın belli dönemlerinde belli insanları hayatınızdan çıkarmanız gerekir çünkü olumsuzlukların onunla beraber çoğaldığını fark edersiniz. Siz birilerinin hakları için savaş verirken, o birileri hangi tarafı seçeceğini bilemez halde iki tarafıda idare etme kaygısında ise ki buna politik davranmak diyorum ,maalesef kahraman olup o politik kişiyi savunmak, koruyup kollamak ve destek olmak sanıldığı kadar kolay değildir. Ben hep şöyle düşünürüm bana bir defa kazık atan ikincisini de atar. Bu nedenle böyle insanları pek yakınımda bulundurmam. Hayatımdan çıkarırım. Ama diğer tarafın bana zarar verdiğini bile bile o kişiyle can ciğer kuzu sarması olup yalakalık yapıyorsa da bana sadakatinden şüphe ederim. Bu durum benim lugatımda ikinizden de menfaaterim var bir taraf seçemem demektir. Ve her zaman söylerim "TARAF OLMAYAN BERTARAF OLUR!". Benim tarafımda değilsen karşı taraftasın demektir. Bu yazıyı yazıyorum çünkü ben elçiye zeval olduğuna inanlardanım biliyorum ki bu sahibine mesaj ulaştırır. Yazıyı üstüne alınması gereken kişi kendini zaten biliyor bilmediği tek şey benim onun adımlarından zaten haberdar olmam. Bunca zamandır susuyorsam emin ol ne kadar ileri gidebileceğini görmek içindi , ne kadar kendini düşürebileceğini görmek için. Benim de huyumdur yaşattığını yaşamadan kimseyi bırakmam =)

Gelelim maskemize. Cildimi cansız ve mat hissettiğim zamanlarda , biraz daha enerjik ve aydınlık durmasını istediğim zamanlarda kullandığım bir maske ile sizlerleyim. Basit pratik ve ucuz bir maske =) Hem nem veriyor hemde cildiniz kımıl kımıl bir hareketlenmeler yaşıyor =)

Malzemeler :

Taze Nane yaprakları yaklaşık 10 adet
1 tatlı kaşığı Yüzünüze Kullandığınız Nemlendirici Krem (Ben LR markasının hassas cilt kremini kullandım. İçindeki üzüm çekirdeği yağı ile gençleştirme yani kırışık açma etkisi mevcut)
Kaynamış Su
Havan



Hazırlanışı :

1-) İlk olarak bir bardağın içerisine nane yaprakları konur ve üstünü kaplayacak kadar kaynar su eklenir. Bu sayede naneler demlenmiş olacak ve biz bu nane çayını işlemin sonunda tonik olarak cildimize uygulayacağız.
2-) Demlenmiş nane yapraklarını süzdürüp havanın içerisine alın ben bir kaç adette yeni nane yaprağı ekleyip ezin.
3-) Ezilmiş yapraklar ile Nemlendirici kremi karıştırıp . yıkayıp temizlenmiş cilde uygulayın.
4-) Maskeyi cildinizde 15 dk bekletin. (Naneye karşı alerjiniz veya hassasiyetiniz varsa lütfen uygulamayın!!!)
5-) Pamuğu demlenmiş nane suyuna batırın ve cildinize bastırmadan cildinizi güzelce silin...

İşte bu kadar basit. Cildiniz daha parlak ve aydınlık görünecek =)

Güzel ve Bakımlı günler kızlarcım...

Hiç yorum yok: