9 Mayıs 2016 Pazartesi

HIZLI SAÇ UZATMA YÖNTEMLERİ PART 1: FISTIK EZMESİ MASKESİ



Selam Kızlarcım,

Aramızda Kiralık Aşk sever olmayan var mı?
Peki aramızda Ömerciğimizin meşhur FISTIK EZMESİNİ hatırlamayanınız var mı? Tabi ki yok!!!
Romantik, kaslı, babayiğit, gözü pek, hırslı ... Ömerciğimiz meğersem fıstık ezmesine hayır diyemiyormuş. Vay anasını sayın seyirciler. Tabi bu sahnelerden sonra Fıstık ezmesinin tadına bakmayan, nerede satılıyor yahu buz fıstık ezmesi demeyen (tamam dışa vurmasan da içinden bir geçti itiraf et) kalmadı. bende bu furyaya katılıp Migrostan fıstık ezmesi aldım. Tadını sevmekle birlikte çevremde benden başka sevenin olmadığını fark etmem çok uzun sürmedi. Adamlar öyle bir şey yapmış ki tatlı desen değil, tuzlu desen değil. Aynı anda hem tatlı hem tuzlu ihtiyacınızı gideriyor. Neyse velhasıl fıstık ezmesinin Omega 3 bakımından da zengin olması beni maske yapmak için cezbetti ve kolları sıvadım =)


Malzemeler ;

1 tatlı kaşığı fıstık ezmesi (migrostan aldım)
2 tatlı kaşığı mayonez
Yarım Çay bardağı Süt



Hazırlanışı :

Malzemelerimizi cam bir kaba alıp özdeşleşene kadar karıştırıyoruz. Fıstık ezmesi birazcık yoğun kıvamlı olduğu için sütünüzü maskeyi hazırlamadan en az 30 dk kadar önce dolaptan çıkarın ki ılısın ve malzemelerin özdeşleşmesi kolay olsun =) Kıvamı yağlı oluyor bunu fark edersiniz. Hazırladığımız maskeyi Hazırladığımız maskeyi "fındık fıstıkk off, sensin fıstık off" sarkısı eşliğinde saç dipleri ve saç boylarına güzelce yedirip 15 dk bekletin ve doğru duşa.
Fıstık ezmesinin içindeki Omega 3 , sütün içerisindeki D vitamini , Mayonez zaten malumunuz saçları çok güzel besliyor.

Bu maskeyi 2-3 günde bir 1 ay boyunca uyguladığınızda saçlarınızdaki uzamayı ve yumuşacık olup rahat tarandığını fark edeceksiniz.

DİP NOT: Ben şampuan olarakta temiz içerikli paraben ve silikonsuz LR ALOE VERA ŞAMPUAN kullanıyorum normalden çok daha hızlı uzadığını söyleyebilirim.

Güzel ve Bakımlı günler kızlarcım =)

Hiç yorum yok: