28 Ekim 2015 Çarşamba

KIRIŞIKLIK ETKİLİ NEMLENDİRİCİ CİLT MASKESİ :

Selam kızlarcım ,

Yine bomba gibi bir cilt maskesi ile sizlerleyim , Ben sordum hangi maskeyi istiyorsunuz dedim siz kırışıklık maskesi dediniz sizi kırarmıyım hemen paylaşıyorum o zaman maskeyi =) Evet kırışıklık hepimizin ortak kabusu . Tabi ki kırışıklarla savaşmanın en etkili yolu 20 yaştan itibaren nemlendirici cilt kremleri, 30 lu yaşlara yaklaşırken ise anti aging etkili yani kırışıklık karşıtı kremler ile sabah akşam cildimizi desteklemek. Peki kırışıklıklar oluştu ahlanıp vahlanalım karalar bağlayıp içimizdeki tanrıçayı küstürelim mi ? HAYIR aksine içimizdeki tanrıçayı şımartalım ve yeni kırışıklıklar oluşmadan önüne geçelim hiç bir yaş cilt bakımına başlamak için geç değildir =)

Hedefimiz pürüzsüz  kaymak gibi bir cilt ise buyrun size KAYMAK'lı maske =)



Malzemelerimiz :

1 tatlı kaşığı kaymak
1 tatlı kaşığı zaytinyağı
1 kapsül e vitamini (evde yoksa koyma)
yarım tatlı kaşığı susam yağı (evde yoktu katmadım)

Hazırlanışı :

Temiz bir cam kaba malzemelerimizi alıp krem kıvamına gelene kadar karıştırıyoruz. Malzemeler özleşene kadar ezmeye devam edin. Yüz temizleme jeli veya yüz temizleme köpüğü ile yıkadığınız cildinizi havlu peçete ile kurulayın ve maskemizi göz çevrenizde dahil tüm cilde uygulayın elinizin sıcağı ile eridiğini fark edeceksiniz. 15- 20 dk beklettikten sonra havlu peçeteyi ılık su ile ıslatıp yüzünüzdeki fazlalığı silin. İşte bu kadar basit. Yüzünüzün parladığını ve nemlendiğini göreceksiniz.

DİPNOT : Ben hangi maskeyi yapsam anneme de uyguluyorum babam gördü yine bir triple "annen gençleşsin kızım nasıl bir amacın varsa artık ben çözemedim hep  annene bakım hep annene bakım, birazda babam gençleşsin anneme güzel görünsün demiyorsun, seni ben büyüttüm annenin senin üzerinde benim kadar emeği yok ,sadece doğurdu seni sonra hep ben baktım, kahvaltını bile ben hazırlardım okula giderken..." diye uzayan bir sürü cümle kurdu yazık adamcağız ne kadar içlendiyse artık olayı doğumuma kadar götürdü. Yaş kaç olursa olsun erkekler çocuk gibi... Hayır bu kadar laf duyuyorum bari annem kadir kıymet bilse daha babamın nutuğu bitmeden annem geldi "ayyy bu maske gözüme kaçtı, ay yanıyorum , bundan sonra kızın sana bakım yapsın , nasıl içlendiysen gözüme kaçtı. Al yusuf al hepsini sen sür , benim hiç emeğim yok bu çocukta zaten herşeyi sen yapmışsın, okula kim götürüp getirdi ? kim nazıyla oynadı, kim derdini dinledi ben..." diye uzayan cümleler kurdu evet sayın seyirciler bir maske üzerinden paylaşılamayan evlat oldum =)
Neymiş o zaman biri maske sürer biri bakar yokmuş evde kim var kim yok sürün bu laflara maruz kalmayın. Bir de lütfen tek çocuk yapıp bırakmayın hep arada kalıyoruz anlayacağınız 2. bir çocuk şart.

DİPNOT 2 : İltihaplı sivilcesi ve akneleri olanlar sürmesin !!!

Güzel ve Bakımlı günler kızlarcım...

Hiç yorum yok: