6 Ekim 2015 Salı

KENDİ GÖZ ALTI VE GÖZ ÜSTÜ KIRIŞIKLIKLARI VE KOYU GÖZ HALKALARI İÇİN KREMİMİZİ HAZIRLAYALIM:



Annemin "göz üstüme birşey bul", "göz altım düzeldi ama göz üstlerime sinirime dokunuyor" , "herkese çözüm üretiyorsun", "kendine olsa bulursun" gibi serzenişleri üzerine duruma parmak bastım ve araştırmaya başladım ve bizim için süper bir yöntem buldum hem kolay hem gerçekten etkili =)

Türkiyede hiçbir blogda bulamazsınız sadece bende diyerek havamı da atayım yurt dışında en çok uygulanan ve hazırlanan ev kremlerinden diyebiliriz =)

Malzemeleri ana malzemeler  ve yan malzemeler olarak ikiye ayırdım ve parantez içine de not düşüyorum . Yan malzemeler elinizde yoksa eklemeyebilirsiniz. Varsa etkiyi dahada artıracaktır.

MALZEMELER :

2 tatlı kaşığı KATI Hindistan cevizi yağı (ana malzeme)
1 tatlı kaşığı Badem yağı (ana malzeme)
2 kapsül E vitamini (yan malzeme)
1 kapsül A vitamini (yan malzeme)
1 tatlı kaşığı Yeşil Çay (ana malzeme)
Boş kapaklı küçük bir kap (ben eski göz kremi kabımı kullandım)



HAZIRLANIŞI :

Yeşil çay hariç diğer malzemeleri metal bir kapta karıştırıyoruz. Ocağımızı yakıp tencerimizi sıcak su ile dolduruyoruz ve suyun içine de kabımızı bırakıyoruz (benmari usulü eritme) . Yağlar eriyip homojen bir hal alınca içerisine yeşil çayımızı ekleyip demlenmesini karışımın yeşil renk almasını bekliyoruz. Yeşil renk alınca içindeki yeşil çayı süzüp yağ karışımımızı cam kabımıza alıp soğumaya bırakıyoruz. yeterli soğukluğa ulaşınca buzdolabına kaldırıyoruz ihtiyaç duydukça çıkarıp kullanıyoruz.

Buzdolabında katı ve sert bir form alıyor ama merak etmeyin elinizin ısısı ile hemen eriyor. Göz altınıza ve göz üstünüze , kırışıklık ve koyu halkalar az miktarda uygulama yapıp yedirmeniz yeterli kızlarcım =)

DİPNOT: Yağ bezesi oluşurmu diye lütfen yorum yazmayın. OLUŞMAZ! yağ bezelerinin nedeni kalıtsal veya genetik rahatsızlık, kolestrol, deri altınızda biriken yağlar ve hareket ettirmediğiniz vücudunuzdur!!

Güzel ve Bakımlı günler =)

Hiç yorum yok: