31 Ekim 2015 Cumartesi

John Frieda Sheer Blonde Go Blonder Saç Rengini Açan ve Sarı Saçlara Güneş Işıltısı Katan Seri :

Selam kızlarcım,

Son 2 yıldır severek kullandığım özellikle yaz ayları yaklaşırken düzenli kullanıma başladığım seri ile sizlerleyim =)

Sarı saçlarımdan sen sorunlusun JOHN FRİEDA!!! Ürünleri 2 senedir test etmiş biri olarak işin ehli olarak klavyenin tuşlarına vurma hakkımı kullanıyor ve sizi bilgilendiriyorum!!

Şimdi bu ürünler şampuan, saç kremi ve maske (maskesi yeni geldi 3-4 ay oldu türkiyeye geleli) saç rengini güneşten açılmış gibi doğal bir renk vermek ve parlatmak gibi vaadlerde bulunuyor ve bu vaadleri de bir güzel gerçekleştiriyor. Saçları röfleden ve boyadan çok yıpranan hatta yanan ama yinede sarı saçtan vazgeçemeyen saçlarını sarıya boyatan ama yıprandığı için saç boylarını boyamak istemeyen hatunlar için muhteşem bir seri. bakınız şekil A: Serap Temel =)

Bu Seriyi Hangi Saç Renkleri Kullansın ?

Siyah saçlı bir hatun bu seriyi kullansa etki etmez ki benim saç diplerim koyu kahve etse benim saçlarda açılma olurdu. Bu seriyi karamel tonları, kumral tonları, koyu sarı, sarı, benim gibi saçlarını açan her hatun kullanabilir. Saçları itina ile açılır. Bu serinin güzel yanı saçlarınıza ışıltı katması saçlarınız röfleli gibi görünüyor ki bu aslında benim çok hoşuma giden bir durum =)



Nasıl Kullanalım ?

Serideki bütün ürünler sarı, Özellikle şampuan içinde pırıltıları olan güzel bir sarı =) Diğerleri bence platin sarı =) Bu durumda saçı şampuanmı parlatıyor diye bir düşüncede aklımdan geçmedi değil =)

1-) John Frieda Sheer Blonde Sarı Saçlara Güneş Işıltısı İçin Şampuan :

Tabi ki Duşta saçlarımızı yıkarken şampuan ile bir güzel köpürtüyoruz. bence bu şampuanın en güzel yanı az miktarının bile saçta köpürmesi ve temizlik hissi yaratması. Narenciye özü ve papatya ile oluşturulan formül, saçınızın daha sağlıklı görünmesini destekliyor. Sonuç olarak saçlarınızın güneş ışığı gibi parıldamasına yardımcı oluyor. Şampuan bence saçı bir miktar kurutuyor :( Hatta ilk zamanlar saçlarımı kazık gibi yaptığını düşünmüştüm ama saç kremi ile kullanınca ve saç alışınca yumuşadı =)

2-) John Frieda Sheer Blonde Sarı Saçlara Güneş Işıltısı İçin Bakım Kremi:

Şampuandan sonra saçlarımın suyunu sıkıp kremi uyguluyorum 2-3 dakika bekleyip duruluyorum. Şampuan ve kremini john frieda markalı kullanmak etkili sonuç sağlıyor. Diğer türlü etkisi düşüyor.

3-) John Frieda Sheer Blonde Sarı Saçlara Güneş Işıltısı İçin Yoğun Bakım Maskesi :

Islak saça uygulayıp 3-5 dakika bekletip duruluyoruz. Ben her duşta kullanıyorum ama haftada 1 kullansanızda olur. Serinin en bereketsiz ürünü çabucak bitiyor =( Ama serinin en etkili saç yumuşatıcı ürünü diyebilirim. İlk kullanımdan itibaren sen daha önce nerelerdeydin demişliğim var =)

4-) John Frieda Sheer Blonde Go Blonder Sarı Saçlar İçin Renk Açıcı Sprey:

Bu ürünüde yazın kullanıp saç uçlarımın rengini açmışlığım var detaylı yazı için http://makyajcarki.blogspot.com.tr/2015/09/john-frieda-sheer-blonde-go-blonder-sar.html bloğumu ziyaret edebilirsiniz.

Sözün özü benden her zaman tam puan alan bir seri =) Ben 2 yıldır kullanıyorum ama düzenli değil 2 ay kullan başka markaya geç şeklinde kullandım =) Bu sayede hem saç rengim parlak kaldı hemde koyulmalar oldukça hemen bu seriye döndüm sarı saç çabuk kaybediyor parıltısını bu seri parlatıyor =) Birde son olarak Seride AMONYAK ve PEROKSİT BULUNMUYOR buda çok yıpranmadan güzel tatliş bir sarı elde etmenizi sağlıyor =)

DİPNOT : Saçlarımda son 1 aydır LR Aloe Vera şampuan kullanıyorum ve inanılmaz hızlı saçlarımı uzattı onunda detaylı yazısını en kısa zamanda yazacağım =)

Hiç yorum yok: