11 Haziran 2015 Perşembe

VÜCUDUMUZDAKİ LEKELERDEN KURTULUYORUZ

Bu hafta admin çalışıyor gördüğünüz gibi soruyorsunuz burdan olabildiğince hızlı paylaşımlar ile cevap vermeye çalışıyorum. Annecimin elinde lekeler vardı malumunuz. Hiç krem yanlısı biri değil sürsen bile eli sudan çıkmıyor . Ama lekelerde geçsin istiyor. LR MSM jelimiz var ama şu ara bel ağrısına sürüyorum bide masaj yapıyorum 5 dk da geçiyor ağrısı acısı o yüzden başka bir yerine kullandırmıyor. Neyseee gelelim tarifimize:

Ellerinizdeki siyah lekeleri ya da bronzlaşmaktan dolayı kalan lekeleri çıkarmak için 1 limon suyu ( benim limon bildiğin sulu çıktı yarısını sıktım), su 5 yemek kaşığı kadar ve 1 yemek kaşığı karbonatı kullanıyoruz. Malzemeleri karıştırıyorsunuz. Ardından diş fırçasını batırarak nazikçe lekelerin üzerini fırçalıyorsunuz. Pul pul dökülecek ve böylelikle fazlaca kararan noktaların rengi açılacaktır.
Yüzüme kullanayım mı diyeceksin. Yüzünü tahriş eder kızarır sonra Serap demedi demeyin!!!
DİPNOT : 1 hafta sonra kullanım sonundaki ellerini gösteririm smile ifade simgesi

Hiç yorum yok: