21 Haziran 2015 Pazar

SAÇ BAKIM MASKESİ (Yumurta maskesi)

Blendaxın mı ne bir reklamı vardı kızla çocuk bankta oturur. Çocuk tam kızın saçlarını eliyle tarar gibi yapar eline dolanır saçlar açılmaz evet hatırladınız dimi o reklamı , reklamdı benim gerçeğim oldu resmen!!! Tatlım bir silkelen bir kendine gel bir canlan diyorum yok bana mısın demiyor.
Saçlarım bana küsmüş gibi oysaki kendi haline bırakmıştım ısıyla ilişkisi olan fönmüş, maşaymış, düzleştiriciymiş vb uygulamalardan uzak tutuyordum. Saçlarımı yoluyor düşüncesiyle tarağımı değiştirmiş “ tangle teezer compact style” dan bile almıştım hatta her ay düzenli saç boyama ritüelimi bozup biraz kendine gelsin diye 1,5 ay olmasına rağmen boyamadan bekledim ama “ be vicdansız be nankör kedi biraz düzel bi kendine gel” yok tık yok. O saçlar hacimle horon tepsin yumuş yumuş olana kadar yılmak yok dedim . ve mutfağa kendimi attım ( aktara mı desem) Neyse güzeller o saçı canlandırıcaz başka yolu yok hadi iş başına…



Malzemeler
1 adet yumurta
2 çay kaşığı Kayısı yağı
5 yemek kaşığı Hindistan cevizi yağı
1 yemek kaşığı Zeytin yağı
Hazırlanışı
Önce yumurtayı oda sıcaklığında bekletin biraz ısınsın,İlk önce yumurtayı bir kaba kırın daha sonra kalan malzemeyi yumurtaya ekleyip iyice karıştırın. Hazırladığınız karışımı saç uçlarına yoğunluk vererek bütün saçınıza sürün. Saç diplerinize de masaj yaparak bir güzel sürün . Saçınızı streç filmle sarıp ve bir poşet geçirip 20 dakika saçlarınızda bekletin ve saçınızı şampuanla yıkayın.
DİP NOT: Tatlım merak etme o kayısı yağının mis kokusu çiğ yumurta kokusunu bastırıyor, hele Hindistan cevizi kokusu kek gibi geliyor smile ifade simgesi
Güzel ve bakımlı günler hatunlar =)

Hiç yorum yok: