9 Haziran 2015 Salı

CETTUA SİYAH NOKTA BURUN BANDI

Yine indirimde 3 paket alıp stok yaptığım bir ürün çünkü 1 paketini 3 tl gibi gayet uygun bir fiyata aldım =) 1 pakettende 6 adet ürün çıkıyor =) Haftada 1 kere uygulasanız 6 hafta kullanırsınız. Hadi çok çok çok siyah noktanız olsun haftada 2 kere kullanırsınız o zamanda 3 hafta rahat gider.

Cettua nın maskelerini deneyip sevmiş biri olarak http://makyajcarki.blogspot.com.tr/search/label/cettua maskenin detayları için tık tık =) Bu ürünede bir şans vermeliyim dedim iyi ki de vermişim . Burnumla aşk yaşıyorum aynaya bakıp bakıp ihi ihi yapıyorum =)



Gelelim Nasıl Kullanıyorum kısmına ?

1- Bıcı bıcıya giriyorum. sıcaklığın etkisiyle gözenekler açılmış oluyor. Cildimi bir güzel yıkayıp peelingliyorum.
2- Bıcı bıcıdan sonra yüzümü silmeden ıslak cildime bandı yapıştırıyorum. 10 dakika da kuruyor bant sağdan soldan biraz hızlıca çekiyorum ve ta taaamm minnak siyah noktalarım bile çıkmış oluyor =)
3- Beklemeden cildimi tonikliyorum. Gözeneklerimi de sıkılaştırmış oluyorum böylece.

Sonra cildiniz mis, pür pak geziyorsunuz.

DİPNOT: Arkadaşlar tek başına burun bandı kesinlikle siyah nokta sorununu çözmez.  Bunun yanında cildinizi temizleyen bir yüz yıkama jeli, köpüğü vb. ihtiyacınız var ardından gerçekten bu soruna çözüm olacak arındırıcı ve cildinizi çizmeyecek tanecikleri olan bir peelinge ihtiyacınız var ve tabi ki birde toniğe =)

DİPNOT 2 : haftada 1 kere burun bandı uygulamanız daha sağlıklı olacaktır.

DİPNOT 3 : Ürünü gratis mağazalarından alabilirsiniz. Ankaradaki güzeller. Bahçeli Gratise uğrarsanız Gülbeden Temel​ size özellikle yardımcı olacakatır ;)

Şimdiden güzel ve Bakımlı günler kızlarcım ...

Hiç yorum yok: