24 Mart 2015 Salı

MAYDANOZ SUYU HAZIRLAMA VE CANSIZ KURU SAÇLARI CANLANDIRALIM OPERASYONU (Baba Tarifi) :

Gelelim Maydanozun faydalarına:
* İdrar söktürür.
* İştah açar. 
* İltihaplı yaraların iyileşmesini sağlar.
* Aybaşı sancılarını keser.
* Yüksek tansiyonu düşürür.
* Kalbin yorulmasını önler
* Kansızlığı giderir.
* Kansere karşı korur.
* Vücuttaki zehirli maddelerin atılmasını kolaylaştırır.
* Vücutta biriken suyu boşaltır.
* Böbrek taşlarının düşürülmesine yardımcı olur.
* Romatizmada faydalıdır.
* Mide ve bağırsaklarda gaz birikmesini önler.
* Görme gücünü artırır.
NOT*** Böbrek iltihabı olanlar maydanoz yememelidir



MAYDANOZ SUYUNU NASIL HAZIRLADIM ?
2 bardak suya yarım demet maydanoz yıkanır konur, 5 dakika kaynatılır, süzülür. Günde 3 kere 1′er çay bardağı içilir.
Aslında dolaptaki maydanozlar yavaştan sararmaya yüz tutmuş babamda yeni 2 bağ maydanoz almış. Eskiler heba olmasın dedik kaynatıp içtik smile ifade simgesiKalanı da cilt için kullanacağım smile ifade simgesi Babam televizyonda izlemiş sende yapmalısın dedi. Canım babam güzellik grubumun olduğunu biliyor ya böyle şeyleri dinleyip bana öneride bulunuyor smile ifade simgesi
1-) Ama ben yarım bardak kadarını saçım için ayırdım ve fıs fıslı bir şişeye koydum . Kırık, cansız ve mat saç uçlarınıza sıkarak daha canlı ve parlak bir görünüm elde edebilirmişiz . Aynen bu tarifi bugün babam söyledi smile ifade simgesiYaptım kullanıyorum smile ifade simgesi
2-) Maydanoz suyu ile cilde kompres yapılırsa cilde canlılık verir ve cilt rengini düzeltir smile ifade simgesi
Yarın ise bambaşka bir şeyde kullanacağız bugünlük güzel sağlıklı saçlarınızdan ve pasparlak yüzünüzden öperim wink ifade simgesi

Hiç yorum yok: