22 Mart 2015 Pazar

Gratis'in Yeni Markası HASK ile SAÇ BAKIMI RUTİNİM:

Tam 3 hafta olmuş bugün bu ürünü alıp kullanmaya başlayalı . Yine gratis indiriminden yararlanarak aldım. Yurt dışında baya popüler bir marka Türkiyeye geldi dedim "denerizzz" ve indirimi görüncede kaçırmak istemedim smile ifade simgesi
Boyalı saçlar, cansız, kuru, nemsiz, bakımsız ve mat saçlarım var diyorsan . Bu ürüne bir göz atmalısın bence smile ifade simgesi
Keratin Protein ----> Zayıf ve cansız saçlar için ! Saçı yeniliyor...
Macadamia Oil ----> Kuru saçlar için ! Nem ve Işıltı veriyor...
Monoi Oil ----> Donuk ve mat saçlar için ! Besleyici Etkili...
HASK markasının sahip olduğum ürünleri ve fiyatları :
Macadamia Oil Şampuan, 16.90 tl (İndirimli hali ile 8.90 tl'ye aldım)
Macadamia Oil Bakım kremi, 19.90 tl (İndirimli hali ile 9.90 tl'ye aldım)
Monoi Oil Derinlemesine bakım maskesi (mini boy), 7.5 tl (indirimli 4,50 tl'ye aldım)
Monoi Oil, Macadamia Oil Parlaklık veren yağ ( küçük tüpler şeklinde ), 7.5 tl içeriyor. (İndirimli haliyle 4.50 tl' ye aldım.)


1-) Macadamia Oil Şampuan : Sülfat, paraben, flatat, gluten, alkol ve yapay renklendirici içermiyor. "Kokusuz"a yakın ve tanımlayamadığım bir kokuya sahip. Saçlarımı arındırdığını ve dökülmelerini azalttığını düşünüyorum. Ambalajı press kapak olduğu için kullanım kolaylığı sağlıyor,kazara düşse dökülmeleri önlüyor.
2-) Macadamia Oil Bakım kremi : Şampuandan sonra uyguladım. İlk uygulamada derinlemesine bakım maskesini kullanmamıştım ve tek başına bu saç bakım kremi saçlarıma yetersiz geldi. Yeterince yumuşak hissetmedim saçlarımı!!! Tabi kolay taranmasını sağladı,nemlendirdi ama muazzam bir yumuşaklık vermedi. Normal bir yumuşaklıktı saçıma verdiği.
3-) Monoi Oil Derinlemesine bakım maskesi : Bu ne güzel bir maskedir . Ömrümce senimi aramışım acaba? Saçlarımı pürüzsüzleştirdi. Yumuşacık , beslenmiş ve parlak bir görünüm sağladı. Mis gibi de bir kokusu var ki sormayın. Nemli saçta özellikle yıpranmış bölgelere ağırlıklı olarak 10 dakika bekletilerek ve sonrasında iyice durulanarak uygulanıyor.Paket oldukça bereketli ben tam 4 kez uygulama yaptım ve sanırım hala şu an 2 kez daha uygulamalık ürünüm var. AMAN DİKKAT saç diplerinize getirmeyin kızlarcım ağırlaştırabilir, hatta yağlı görünüm verebilir!!!
4-) Monoi Oil, Macadamia Oil Parlaklık veren yağ : Islak ve kuru kullanıma uygun. Hafif vanilyalı bir kokusu var. Duştan sonra nemli saça bir miktar uyguluyorum hem kolay taranıyor hemde saçlarım dolaşmıyor, ekstra parlak ve yumuşak bir etki bırakıyor saçlarımda. Biliyorsunuz Elseve Mucizevi yağını kullanıyordum ama mono oil resmen elsevin pabucunu dama attı. Elseveden daha iyi yanı az miktarı tüm saça yetiyor şişe küçük gibi dursada 10 kullanımlık rahat var smile ifade simgesi Sadece duştan sonra uygulamıyorum, saçlarımı kuru hissettiğim zamanlarda saç uçlarıma uyguluyorum ve sihirli bir el değmiş gibi canlı bakımlı saçlar ortaya çıkıyor. Saçlarınızın ön kısımlarına özellikle kuru saça uyguluyorsanız fazla uygulamamaya özen gösterin ki yağlı görünmesin smile ifade simgesi Evet çok övmüş gibi görünüyor ama tek eksisi benim için ürünün minik plastik şişede ve 7,50 tl olması ben 4,5 tlye alsam da bence yinede pahalı. İnşallah büyük şişelerde ve daha ucuza alabiliriz ileri ki zamanlarda...
Evettt 3 haftalık yorumlarım bunlar . Evet severek kullanıyorum bir süre birlikte olacağız gibi görünüyor. İndirimleri bekleyin ve bence kesinlikle deneyin smile ifade simgesi
DİPNOT : Hangi şampuanı kullanıyorsunuz sorularına istinaden yazılmıştır.

Hiç yorum yok: