3 Mart 2015 Salı

GÖZ ALTI SERUMU ( Kuru, Kırışık, Nemsiz, Şiş gözaltlarına çözüm ) :

Göz altı bölgemiz çok hassastır, kırışmaya ve kurumaya çok müsait bir yapıya sahiptir. Ona düzenli bakım uygulayarak kırışmasını engelleyebilir, hep genç ve güzel kalabiliriz.
Malzemeler :
2 tatlı kaşığı aloe vera jel ( LR markasını kullanıyorum.)
2 çay kaşığı hindistan cevizi yağı (katısı daha etkili ve doğal)
10 damla avakado yağı (aktardan aldım)
5 damla gliserin (eczaneden aldım)
1 kapsül E vitamini kapsülü (gratisten aldım)



Hazırlanışı :
Temiz bir cam kapta tüm malzemeleri karıştırın zaten serum kıvamında bir karışım elde ediyorsunuz. Eğer kıvamı koyu geldiyse gözünüze bir miktar daha aloe vera jel ilave edebilirsiniz. Serum kıvamında bir karışım elde etmeliyiz smile ifade simgesi
Aleo vera özleri cildinizi nemlendirecek ve pürüzsüzleştirecek,
Gliserin cilde ekstra nem sağlayarak aloe vera ile birleşince kırışıklıklarınızı açacak.
Hindistan cevizi yağı göz altınızdaki şişlikleri ve ince çizgileri azaltacak
E vitamini, cilt hücrelerini yenileyecek ...
Sözün özü bu serum göz altınıza mükemmel gelecek smile ifade simgesi
Güzel ve Bakımlı günler diliyorum ...

Hiç yorum yok: