22 Mart 2015 Pazar

Garnier Nem Dengesi / Matlaştırıcı Krem (Normal ve Karma Cİltler İçin)

Bu kremi bayram indiriminde alıp bir kenara fırlatmıştım. Çünkü elimde bitmesi gereken birçok krem vardı smile ifade simgesi Neyse ki sırayla bitiriyorum smile ifade simgesi Bu haftayı Nemlendirici haftası ilan ettim ve elimdeki tüm nemlendirici kremlerin yorumunu bu hafta yayınlayacağım çünkü hepsiyle en az 1 er aylık bir yakınlığımız , tensel münasebetimiz oldu smile ifade simgesi

Yapısı Krem değil serum kıvamında oldukça ince yapılı bir ürün bu yüzden sorbe deniyor wink ifade simgesi 




Bu kremin diğerlerinden farkı ağırlık veya yapış yapış bir his olmadan nemlendiriyor olması. Gerçekten hızlı emiliyor ve yağlanma yapmıyor aslında bu özellik yazın sıcağında yağı kusan cilt için bulunmaz bir nimet.

T bölgemde yağlanma olmamasını sevdim.

Cildimde canlı- aydınlık bir görünüm bıraktı ama söylediği gibi 24 saat bu hissi yaşamadım. Kış ayındayız ve kışın cildimin daha kuru olduğunu hissediyorum bu nedenle olsa gerek bir noktadan sonra cildime yetersiz geldi ve nemlendirmedi gibi hissettim. Yazın kullandığımda böyle bir his yaşamamıştım. Galiba yaz kremi olarak benimle kalmalı ...

Fondöten altına mükemmel olduğu bir gerçek. Aslında şöyle açıklamalıyım bazen acele etmem gerekiyor her yere geç kalmakla lanetlendiğim için hayatımı koştur koştur yaşıyorum resmen. Bu anlarda kremi sür bekle cilt emsin, bazı sür bekle cilt emsin ... diye uzayan bu listeyle uğraşamıyorum ve sür çık yapmam gerekiyor ve bu ürünü sürdüğüm anda emildiği için zamandan en az 5 dk tasarruf sağlıyorum.

Ürünü Nasıl Kullanıyorum?

Cildimi yıkayıp temizledikten sonra kullanıyorum wink ifade simgesi

Fiyatı 15 tl ama ben indirimde almıştım.

Ve son olarak benim için bir wauww değil. Daha mükemmel etki sağlayan kremlerim var ve onlarla yoluma devam edeceğim wink ifade simgesi

Güzel ve Bakımlı günler kızlarcım .

Hiç yorum yok: