10 Ekim 2014 Cuma

Terlemekten korkmayın, terleyince kokmayın! DEOTAK KREM DEODORANT ;)


  Bu mükemmel ürün benim kurtarıcım resmen. Yorucu ve koşuşturmalı geçen bir günde terlediginizi farkedersiniz. Yaz, kış aylarında farketmeksizin maalesef terliyoruz. Sorun terlemekte değil kötü kokmakta. Erkek, kadın fark etmeksizin ter kokusunun bir iticiligi var. Ve bu soruna sonunda çözüm buldum ;) Bazı ürünler var terlemenizi engelliyor ve gözeneklerinizi kapatıyor. Oysaki bu ürün terlemeyi engellemiyor ter kokusunun oluşumuna engel oluyor ve bence iyide yapıyor. Terim kokuyor diyenlere ideal çözüm. Bu arada bana gratisten testerını vermişlerdi bende kullandım ve çok memnun kaldım. Tam anlamıyla krem formatında hos ve hafif kokulu fiyatıda uygun ve uzun süre kullanilabilir .7 güne kadar kötü kokuların oluşumunu önlüyor. Her duştan sonra koltuk altıma az miktarda uyguluyorum ve bir dahaki duşa kadar ter kokusunu önlemiş oluyorum =) Deneyin farkı sizde hissedeceksiniz. 


  
Ter kokusu sorununa da çözüm bulduğumuza göre rahat uyuyabilirim 

Güzel ve bakımlı günler diliyorum...


Hiç yorum yok: