20 Ekim 2014 Pazartesi

"Rimmel Whitener Oje" ---- Tırnak Sararmasını Engelleyebiliriz :

  Grubumda uzun zamandır tırnak sararmasına çözüm deniyordu. Çözümü biraz geç olsa da yazmak istedim =)


  Sık sık oje süre değiştiren bayanların en büyük sorunu tırnak sararmasıdır, Havasızlıktan, tırnağın yapısından kaynaklı olarak bu sorun ortaya çıkabiliyor.


Bu ürün bize vaat ettikleri :

  Tırnaklarınızı renk değişimine karşı koruması ve parlatması , ayrıca sararmaya karşı koruması.


  Ürün sedefli ve rakı beyazı renginde ben rengini çok beğendim bazen iki kat sürüyorum ve o şekilde geziyorum fotoğrafta iki kat kullandım =)

Peki Nasıl Kullanıyorum?

   Bu ürünü renkli ojemi sürmeden önce tırnağıma baz olarak kullanıyorum. Yani ilk olarak  "Rimmel Whitener Oje" yi sürüyorum.Üzerine renkli oje uyguluyorum. Bazende iki kat olarak tırnaklarıma uyguluyorum ve öyle geziyorum =)

fırçası pekte kalın değil tipik oje fırçası =)
   Şimdi bana eee serap hanım bize essence markasının "Essence Studio Nails 24/7 Nail Base / Kadife Tırnak Bazı" nı önermiştiniz daha geçenlerde yazını yazdınız diyeceksiniz. Evet önerdim o ürünü kullanma amacımız koyu renkli temizlenmesi zor ojelerin tırnağa bulaşmasını önlemek ve tırnağın zarar görmesini engellemek . "Rimmel Whitener Oje" de ise tırnak sararmalarına engel olmak ve yine tırnağın zarar görmesini önlemek...


Sararma sorunu olanlar  "Rimmel Whitener Oje"
Sadece tırnağını ojeden korumak isteyenler "Essence Studio Nails 24/7 Nail Base / Kadife Tırnak Bazı" nı kullanmalı.

DİPNOT: Tırnaklarınız bu ürünü kullandığınız süre boyunca sararmıyor fakat sararmış tırnaklarınızı beyazlatmıyor :(

DİPNOT 2: Sararan tırnaklarınızın rengini açmanın doğal yöntemini tabiki açıklayacağım =) Ama beyazlattıktan sonra böyle bir tırnak ürünü kullanmak yeni oluşacak sararmaları engelleyecektir. Unutmayalım =)

DİPNOT 3: Ürünü Watsons mağazasından 5 tl gibi uygun bir fiyata temin edebilirsiniz.

Güzel ve Bakımlı günler diliyorum...

Hiç yorum yok: