5 Ekim 2014 Pazar

GARNİER OLİA 6.43 BAKIR BOYAMA VE SONUCU =)

  Grubumda Garnier Olia'dan bahsettiğimde en çok "bu boya çok akıyor  mu? Bakır renk nasıl tutuyor?" soruları geldi cevabı için hazır bayram öncesi saç boyamaları yapıcaz uygulamalı göstermek istedim =). (https://www.facebook.com/groups/gzelliksirlari/    grubum bu linkte)


Bu boya ile ilgili yorumları daha önce http://makyajcarki.blogspot.com.tr/2014/09/garnier-olia-senin-icin-masum-sac-boyas.html yayınlamıştım. Bu linke tıklayarak ulaşabilirsiniz=)

 Kutu içerisinden Oksidan krem, krem boya, ipeksi parlaklık bakım kremi ve siyah uzun gerçekten kaliteli eldivenler çıkıyor.

Eldivenleri çok kullanışlı uzun ve siyah olması elden kolay çıkmaması ekstra avantaj sağlıyor =)

  İlk olarak tüp boyayı, boyama kabına sıktım , krem kıvamlı diğer boyalar gibi katı formda değildi. 


Üzerine Oksidan kremini ekledim



İçerisinde pütürler kalmayacak şekilde karıştırdım. Gerçekten kötü bir kokusu yok hafif çiçek kokusu var oda sizi rahatsız etmiyor =)


Karışımın ilerleyen dakikalardaki hali morumsu bir renk aldı =)


Parça parça ayırarak sürdüm. Yalnız birşey belirtmeliyim boya baya sıvı halde evet uygulama kolaylığı sağlıyor fakat saçtan akıyor tek kötü yanı bu galiba =)


Küt saçın tamamına uyguladık ve 1 kutu tüm saça yetti hatta arttı bile =)


Yıkama sonrası saç yumuşacık ekstra bakıma gerek kalmadan kolay taranan canlı saçlar elde ediyoruz =) 


Bu fotoğrafta 2. yıkamadan sonraki hali akma yok =) Biz bu renkten oldukça memnun kaldık umarım sizde memnun kalırsınız.

DİPNOT: Böyle güzel bir boyanın küllü renklerinin olmaması çok üzücü lütfen küllü renkleride olsunn. Garnier Türkiye duy sesimizi =)

 Güzel ve Bakımlı günler diliyorum.

Hiç yorum yok: