17 Ekim 2014 Cuma

Essence Studio Nails 24/7 Nail Base / Kadife Tırnak Bazı :

  Makyaj bazı, Göz bazı derken , Tırnak bazını atladığımı fark ettim ve hemen yazmalıyım dedim Üyemin sorusu üzerine bu yazma işini öne çektim 






  Nasıl ki fondötenden önce makyaj bazı, fardan önce göz bazı kullanıyorsak bu ürünü de ojelerden önce kullanıyoruz. Amacımız koyu renkli temizlenmesi zor ojelerin tırnağa bulaşmasını önlemek ve tırnağın zarar görmesini engellemek şöyle ki simli ojeleri çıkarırken tırnakta çizilmeler oluşabiliyor ve bunları engelliyor. İşte bu iki önemli nedenden dolayı tırnak bazı uygulaması atlanmaması gereken bir adım.


* Fırçası standart fırça,ama biraz daha yatık,sürümü gayet rahat.
* Kokusu rahatsız etmiyor..
* Çok hızlı kuruyor şöyle ki ben tüm tırnaklarıma baz uygulamayı bitirdiğimde oda kurumuş oluyor 
* Rengi rakı beyazı ama kuruduğunda mat ve renksiz bir hal alıyor. Ayrıca adı gibi kadife bir doku yaratıyor.
* Ojenin renginin daha belirgin olmasına yardımcı oluyor.


* Sürümü kolay fırçaya üründen çok az miktarda almak yeterli. Çünkü fazla alındığı taktirde kalın bir katman oluşturuyor.
* Tırnak yüzeyinde ki pürüzleri dolduruyor ve kusursuz oje görünümü sağlıyor.
* Tırnak SARARMALARINI engelliyor.
* Ojenin dayanma süresini kesinlikle uzatıyor. Kavlayarak kalkmasının önüne geçiyor.
* 8 ml bir ürün ama uzun süre dayanacak biliyorum çünkü az miktarda ürün kullanıyoruz.


Gratisten aldım ve oldukça yararlı olduğunu düşündüğüm bir ürün. Siz Rossmann mağazasından da temin edebilirsiniz 

DİPNOT : Ojenin altına ince şekilde bir kat uyguluyorum ve kuruduktan sonra üzerine oje uygulaması yapıyorum 

Güzel ve Bakımlı günler diliyorum...

Hiç yorum yok: