2 Ekim 2014 Perşembe

Ferahlatıcı, Cildi sıkılaştırıcı, Gözenek küçültücü nemlendirici yüz spreyi

Hem kuru ciltlerin hemde yağlı ciltlerin bu ürünü seveceğini düşünüyorum.
Banyodan sonra , cildinizi temizledikten sonra 3 fıs fıs yapıyoruz ve canlanmış gözenekleri sıkılaşmış cildimizle parlıyoruz.

portakal,limon, E vitamini

 "Buz yapamıyom , üşüyom ben yaaa!" diyenler var bana canımsın sen bana çözüm üret dersin üretmezmiyim  Hadi o zaman okuyun :)

Portakalları ve Limonları sıkıp kabuklarını ayırdım.

Malzemeler :
2 Portakal kabuğu
2 Limon kabuğu
3 kapsül E vitamini

İçlerindeki posayı bir kaşık yardımıyla aldım.

Hazırlanışı :
Grip için savaş açtığım bugünlerde portakalın suyunu ve limonun suyunu sıkıyorum karıştırıp hooop fondip( tepeme dikiyorum) içiyorum ve sağlıklı kalmaya çalışıyorum  Kabuklar kalıyor , uzmanların ünlü bir sözü vardır "Vitamini kabuğunda" diye şunu söyleyeyim gerçekten öyleymiş  Çünkü bu kalan kabukların içlerini yani posasını temizliyorum, kabukları kesip bir cezveye koyuyorum. Üstünü geçecek kadar sıcak su koyup 1 gece bekletiyorum. Sabah suyu bir kaseye alıp içerisine 3 adet E vitamini ekliyorum ve fısfıslı bir şişeye bu hazırladığım karışımı alıyorum ve dayanamayıp yüzüme 3 fıs sıkıyorum  Oleyy cildim canlandı. Makyajımı rahatlıkla yapabilirim 

Kabukları keserek bir cezvenin içerisine koydum.


DİPNOT : Kuru cildiniz varsa içine aloevera yağıda ekleyebilirsiniz böylece istediğiniz zamanlarda cildinizi nemlendireceksiniz.

Kabukların üstünü kapatacak kadar sıcak su ekledim.

DİPNOT 2: E vitamini kapsülünü yan taraıfndan çevirerek açıp, yada eczaneden almışsanız iğne ile delerek içindeki yağı sıkarak akıtıyoruz 

1 gece dinlendirdikten sonra içerisine E vitamini ekledim.
Güzel ve Bakımlı günler diliyorum ...
Fısfıslı bir şişeye koyarak kullanım kolaylığı sağladım =)

Hiç yorum yok: