26 Ekim 2014 Pazar

Loreal Pure Zone Chrono Clear Gözenek Arındırıcı Peeling (Hoşçakalın Siyah Noktalar ve Sivilceler)

Azalan sivilceler, uzunca bir süre vedalaşacağınız siyah noktalar ve temiz/pürüzsüz cilt.


Uzun zamandır bana sorulan siyah noktalara çözüm. Hangi peelingi kullanmalıyım ? Siz hangi peelingi kullanıyorsunuz sorularına istinaden
yazdığım bir yazı.


Galiba Nisan ayından beri bu ürünle haşır neşiriz =) Peelingler beni hep korkutmuştur. Çünkü benim gibi cildi HASSAS olan insanlarda damarların ortaya çıkmasına kılcal damar çatlamalarına neden olabiliyor ama bu ürün  ile resmen aşk yaşıyorum evde 3-4 farklı peeling olmasına rağmen elim hep bu peeliinge gidiyor. Neden?


Çünkü bu ürünle yüzümü yıkadığımda yüzüm kızarmıyor.
Çünkü gözeneklerimi küçülttü.
Çünkü cildimi ölü derilerden arındırıyor pırıl pırıl bir cilt elde ediyoruz.
Çünkü cildi pürüzsüzleştiriyor.
Çünkü bu ürün damar çatlamalarıma neden olmadı.
Çünkü bu ürün salisilik asit içeriyor ve uzun zamandır sivilce sorunu yaşamıyorum.
Çünkü düzenli kullanımda siyah noktaların görünümünü azaltıyor. Hatta burun bantlarımla kullanınca siyah noktalar ortaya bile çıkmıyor.
Çünkü içindeki tanecikler sert ve küçük değil! Bu nedenle yüzümü çizmiyor.
Çünkü bu ürün cildi kurutmuyor.
Çünkü içerisindeki mentol sayesinde cildimi ferah ve temiz hissediyorum.


Peki Nasıl kullanıyorum?

Yüzümü Loreal Üç Etkili Rahatlatıcı Yıkama Jeli ( yazısı için buraya tıklayın http://makyajcarki.blogspot.com.tr/2014/10/loreal-uc-etkili-rahatlatc-ykama-jeli.html) ile temizliyorum ve ardından peelingle yıkıyorum. Bu arada peelingi günde 1 kere kullanıyorum =) Sabah yüzünüzü yıkarken ya da akşam yüzünüzü yıkarken seçim size kalmış =)
Ardından tonikleyebilirsiniz ya da bizim meşhur buzumuzu sürebilirsiniz (buz tarifi için buraya tık tık http://makyajcarki.blogspot.com.tr/2014/09/cildi-sklastran-gozeneklerin-gorunumunu.html)

DİPNOT: Bu ürünü her gün kullanabilirsiniz ya da haftada 3-4 kere uygulama yapabilirsiniz ;)

Güzel ve Bakımlı günler diliyorum...

Hiç yorum yok: