10 Aralık 2017 Pazar

Extal PANTHENOL SPRAY ( ALOE VERA ) İÇERİKLİ


Günaydınlarcaaaa

Bugün sizlere •Panthenol Spray Aloeveralı•’dan bahsedeceğim.
Ben kendisini yaz tatilim sırasında tesadüf eseri keşfettim…
İçerisinde Aloe vera olan ürünlere karşı her zaman bir zaafım var. Almam ve denemem lazım   Bu ürünü de tatilde güneş sonrası kızaran tenimi rahatlatması için almıştım. Gel görki kuru ve hassas cilde sahip ben yanıma body lotion almamıştım. Bu nedenle duş sonrası da uygulama yaptım ve inanılmaz memnun kaldım.

Bir kere ürün 150 ml sıkın sıkın çıkın.
Kuru ve yıpranmış ciltler için bakım köpüğü şeklinde .
Cilt tarafından kolay emiliyor.
Çok hoş ve hafif bir kokuya sahip.
Bence bonus olarak kullanımdan sonra parlak ve canlı bir cildiniz oluyor.
İçeriğinde ALOEvVERA ve PROVITAMIN B5 (Dexpanthenol) içeriyor.



NE ZAMAN VE NASIL KULLANMALIYIM❓

Cildimiz günlük yaşantımızda stres olsun , kuru hava olsun, Güneşlenme sırasında UV ışınlarından olsun , sık duş almaktan,dumandan ve tozdan olsun daha bir çok etken sayabilirim hasara uğruyor.Cilt kuruyor ve hassaslaşıyor ki benimki doğuştan kuru ve hassas nemlendirmezsem pul pul dökülme görmüşlüğüm bile var. Bu yüzden cildimiz bol neme ve besleyici maddeye ihtiyaç duyuyor,onarılması için. Bu noktada ALOEVERA  içeriği ile tahriş olmuş ciltlere rahatlatıcı ve ferahlatıcı bir serinlik etkisi yaratırken içeriğinde bulunan yüksek orandaki Provitamin B5 (Dexpanthenol) sayesinde kuru ve yıpranmış ciltlerin nemlenmesine, yenilenmesine, onarımına ve özellikle güneşlenme sonrası meydana gelen cilt yanıklarında onarıma yardımcı olur. E Vitaminin derinin serbest oksijen radikallerinin oluşumunu önler, cilt hücrelerini koruyarak yaşlanmasını geçiktirir.




KULLANIMI :
Duştan sonra veya güneşlendikten sonra ya da ihtiyaç duyduğunuz her an şişeyi güzelce çalkalayıp 15 cm kadar uzaktan fıslatıyoruz. Ben diyeyim kremşanti siz deyin kar taneleri muhteşem bir görünümü var.  Sonrasında eliniz ile masaj yaparak yayın işte bu kadar basit. Arkasından parfümlü body lotion veya body mist sıkabilirsiniz. Kokunun kalıcılığıda artıyor bence.

Ben ürünü #TRENDYOL DAN 14 tl’ye aldım . Diğer türlü nerede satılır pek bilmiyorum.

Güzel ürün benden söylemesi. Piyasada özellikle eczanelerde daha pahalı muadilleri de mevcut.

#TALYAFARMAİLAÇVESAĞLIKÜRÜNLERİ #TALYAFARMA #EXTAL #PANTHENOL #SPRAY #ALOEVERA #panthenolspray #skincare #care #provitaminb5 #beauty #beautyblogger #ankaralıblogger #bakım #bakimliolmak #güzellik

Hiç yorum yok: