12 Aralık 2017 Salı

LOREAL MUCİZEVİ YAĞ


Selam Kızlarcım,

Bir çok blogger ve vlogger’ın severek kullandığı meşhur üründen birde ben bahsetmek isterim…

Ürün pahalı muadilleri gibi şık cam şişe içerisinde ve damlalıklı olması uygulama kolaylığı sağlıyor.
30 ml… Ama yağ yapıda olduğu için 6-7 damlanın üzerinde kullanmıyorsunuz.
Cilt tarafından inanılmaz hızlı emiliyor . Cidden ben yağ mı? sürdüm sorusu aklınıza gelebilir. Ama bence kuru , normal , kurudan-karmaya dönük ciltler için daha ideal olduğunu düşünüyorum.
Kokusu muazzam . Özellikle boyun bölgesinde esansiyel bir koku yaratıyor.

İçeriğindeki yağların etkilerine bakacak olursak :

Lavanta Yağı : Sivilce azaltıcı olarak etkilidir.
Gül Yağı : Tahriş olmuş, alerjik ciltler için olumlu etkiler vermekte.
Mercanköşk Yağı: Spazm giderici etkisi vardır.
Papatya Yağı : Cilde parlaklık kazandırır, lakin tüylerin güçlenmesini sağlar.
Biberiye Yağı : Kılcal damarlara etki ederek cildin genç görünmesini sağlar, ince çizgilerin giderilmesinde etkilidir.
Portakal Yağı : Ciltteki kan dolaşımını hızlandırmayı sağlasa da tüyleri beslemektedir.
Sardunya Yağı : Zarar görmüş, kuru cilt için olumlu etkiler vermektedir.
Lavandin Yağı : İçeriğinde parfüm olarak kullanıldığını düşünüyorum.

Bu yağlara ek olarak kuşburnu ve jojoba yağı ile tüm yağlar harmanlanmış. Şöyle bir baktığımda içerdiği yağların hepsi cilt için birbirinden faydalı yağlar. (Kuşburnu Yağı : Cildi sıkılaştırarak sarkma ve kırışıklıkları gidermeye etkilidir.)



Yağ denildiğinde akılda aynı sorular beliriyor…
- Kıllanma Yapar mı? Bu kullandığım 2. şişe ve kesinlikle kıllanma gözlemlemedim.
- Sivilce Yapar mı? Cildiniz yağlı veya , karmadan yağlıya dönükse sivilce gözlemleyebilirsiniz. Ben sivilce sorunu gözlemlemedim.

UYGULAMA :

Ben temizlenmiş cildime damlalıkla yağdan damlatıyorum ve bildiğiniz üzere cilt masajımı uyguluyorum gergin ve sıkı bir cildin sırrı . Cilt masajında saklı =) Yağ hızlı emilen ince bir yapıda olduğu için , üzerine kremimi kesinlikle uyguluyorum. Ben gündüzleri daha doygun ve nemli bir cilt elde etmek için yağ, geceleri ise sıkılaşma ve yenileme için serum kullanmaktan yanayım =)

Bu ürünü , stick fondöten uyguladıktan sonra pürüzsüz bir bitiş sağlaması için fırçaya damlatarak uyguluyorum. Özellikle kuru burun çevresi olanlar gözlerine inanamayacak.
Kuru ve mat bitiş sağlayan kapatıcılarda nemli ve doygun bir görünüm sağlamak için uyguluyorum.

Sevilerek kullanılası süper bir ürün kendisi evet bittikçe yeniliyorum. Yağlara zaten inanılmaz zaafı olan biri olarak benim için bulunmaz bir nimet…

Hiç yorum yok: