13 Aralık 2017 Çarşamba

Parfümlerim Hakkında 💖🎀

Bir bayan olarak  yaşamım boyunca kullandığım ve kullanacağım ürünlerin başında parfüm gelir. Çünkü güzellik ve cazibe kokuda saklıdır. Koku iz bırakır sizi seven insanlar bastan çıkarıcı kokunuzla hatırlar sizi😎

Ben kokunun gücüne inanlardanım. Bir koku ilk randevunuzu rezilde edebilirsinuz , çekiciliği, canlılığı ve bıraktığı o his ile hafızaya kazınabilirsiniz de.

LR'ı tanımadığım zamanlarda ki o zamanlar  üniversitedeyim. İki tane popüler  network firması var kızlarla sürekli sipariş verip duruyoruz. Öyle bir durum oldu ki X firmasının parfümlerini  satan kız,   satış  yapacağı zaman müşterileri benim odama getirip kokuları  denetiyor. Çünkü parfüm koleksiyonu yapmışım🤣

Fotoğraftan da , hikayende anlayacağınız üzere ben iz parfüm olayına  inanlardan olmadım hiçbir zaman. Parfüm duruma yani katıldığınız ortama, ruh halinize ve kıyafetlerinize göre şekillenmeli hatta buluştuğumuz kişilere göre bile 💋 .

X parfümleri beğenerek kullanıyordum.  İlk başta vücudumda minik kabarcıklar gördüm ve bir gün bu kabarcıklar kaşıntılı bir kızarıklık halini aldı. Göğüs dekoltemin kıpkırmızı olduğu ı bir haftayı nasıl unutabilirim 😣 Birde baş  ağrısı tetikleme durumu var ki migreni olanlar için büyük bir sorun.

Sonra LR üyesi olmuştum bütçem el verdiğince ufak ufak parfümlerini denemeye başladım.  Memnun kaldım çevreme tanıttım.  Ne alerji, ne baş ağrısı ne de öksürük hatta astım hastalarının bile güvenle kullanabileceği düzeyde özel parfümler ile tanıştım ve alıştım 🎀😎

Anneme , babama , sevdiceğime ki kendisi iz parfüm kullanıcısıdır.  Bir parfüm hediye ettim yeni iz parfümünü bulmuş olduk 😎 Çevremdeki herkesi bu küçük mutluluk şişeleri ile tanıştırdım 💖 Herkes oldukça memnun,  sentetik yağlar içermiyor doğal bitki özleri mevcut.



Hepsi benim bebeğim ama favorimi soracak olursanız 😎

🎀 Brilliant look
🎀 Guido Maria
🎀 Rock 'n Romance
🎀 Me U
🎀 Mickael Carreira
🎀 Marbella

💖💖💖 Sağlığınız önemlidir 😎 💖💖💖

LR parfümleri insan sağlığına zarar verecek kimyasal bileşenler , feromon hormonu veya nitro musk içermiyor . Ürünlerimiz insan sağlığına destek ürünler olarak kullanılıyor...

Hayatımıza gerçekten değer katıyor...İyi  ki varsın Lr iyi ki hayatımdasın 💖🎀

 #lr #networker #lrkasifleri #network  #mlm #doğrudansatış # #parfüm #koku #parfum #eaudeparfum #parfumo #brillantlook #meu #karolinakurkova #rocknromance #marbella

Hiç yorum yok: