15 Aralık 2017 Cuma

WET'N WİLD MEGAGLO HIGHLIGHTING POWDER - E321B PRECIOUS PETALS


Selam kızlarcım ,

Bitmeyen parlama aşkımla buradayım ⚠️
Highlighter deneyimim the balm  mary lou ile başladığı için elim her zaman ona gitsede bu üründe benim favori listemde yerini aldı. Uygun fiyatı ile gönüllere taht kuruyor. Makyaj çantalarını süslüyor.



Nasıl bir ürün ;

🎀 Canım senin gramajın baya baya büyük olmamış mı sence de 😂🤣 Uzun yıllar aşk yaşayacakmışız gibi hissediyorum. Tabi sakarlığım sonucu düşürüp kırarsam o ayrı 😏

🎀 Sim sim değil pırıl pırıl tozutmayan bir yapısı  var.

🎀 Yumuşacık ve uygulaması oldukça kolay. Ben yelpaze fırçalar ile uygulamayı tercih edenlerdenim 😎

🎀 Benim gibi açık tenli bayanlar için yani yoğurttan hallice olanlar için allık niyetine bile uygulanabilir çünkü uygulama sonrası rose tonlarında görünüyor 💖



🎀 Ben genellikle elmacık kemiğinin üzerine,  kaş altlarıma ve burun ucuna konduruyorum. Hatta spora gideceğim zamanlarda far niyetine göz kapağında gezdirdiğim bile oluyor 💖

🎀 Doğal bitişli değil salon avizeleri gibi ışıl ışıl oluyorsunuz 💖 ya da elimin ayarı yok 😂olabildiğince ince tutarsanız doğalımsı bir bitiş elde edebilirsiniz 💖🎀  

🎀 Ben seviyorum çünkü ister güneş ışığı ister yapay ışık altında cildimin inci parlaklığında yansımalarla ışıl ışıl olması hoşuma gidiyor ❤💖



Ürünü Gratiste indirimde aldım. Serap canım hep mi indirim diyeceksiniz evet hep indirim döneminde alıyorum.  Takip ediyorum 1 adet alacağıma 3 adet alabiliyorum 💖💖

Eminim ki yeni yıl öncesi güzel bir indirim yine bizlerle olacak . Indirim döneminde alınacak banko ürünlerden 😎

#gratis #wetandwild #wetnwild #megaglo #highlighting #powder  #glowymakeup #glowyskin #makeup #makeuptutorial #crueltyfree #beauty #mua #trendmood1 #makeupjunkie

Hiç yorum yok: